Hallo zäme
Ich han mal id rundi welle frage ob öpper da inne e schlechti/schlimmi erfahrig rund umd geburt gmacht het? Hend ier oder z baby das miesse ufarbeite? Wenn ja, wie? Het sich das irgendwie bemerkbar gmacht?
Mier sälber het me mii Sohn paar stund nach de geburt unerwartet wäg gnu und usserkantonal ufd Neo bracht. Ich oder mii Maa hend ihn nid dörfe begleite. Für mich en wirklich schlimme moment gsi...
Kommentare
53
Ich kenne das Gefühl wen man dir das Baby wegnimmt. Eusi Tochter isch mit knapp 2kg, 41cm gebore, Unterzucker, 34° Tempii. Grad nach Geburt sind die Ärzte vo de Neo cho hend eus erklärt was Sach isch und die Chlii mitgnoh, keine voceus hat dörfe mitgah. Zum glück isch Neo ide Nöchii ksi. Ich han dörfe mis T-shirt wo ich bi de Geburt kah han mit geh damit sie min Geruch kennt. Min Maa hat au müsse Spital verlah will mir voll in Covid Ziete ksi sind. Bin den ganz allei im Geburtsaal bliebe dann später im Zimmer verlegt. Ganze Spital ufenthalt allei, kei Besuech. Ich han dörfe 1tag später die chlii go bsueche leider hemd mit müsse separat gah wege Covid. Es isch dcho schlimm ksii.
53
2
Ich han en traumatischi Geburt gha bi mim Sohn und han das nachher au professionell ines paar Sitzige ufgarbeitet. Wänn du meh drüber wettsch wüsse, chasch du mir gern en persönlichi Nachricht schribe.
Ich bin neu da und weiss nonig so gnau, was es alles für Nachrichteoptione git.
Liebi Grüess
Celsi
669