Ich han ez min 3. Abort (8 Ssw.) und han am Mittwuch Abig 4 Tablette Cytotec vaginal gno. Will nüt passiert isch, hani hüt Mittag namal 4 Tablette gno. Bis ez isch wieder nüt passiert. Kennt das öpper? Bide letschte beide Mal isch d Bluetig innerhalb vo 3-4 Stunde da gsi. Bin verzwiiflet und möcht kei Curretage.
Kommentare
0
126
126
9
9
126
9
126
9
126
9
126
Het dini FA das mal erwähnt kah?
127
ich hans au vaginal welle (anschienend weniger Nebewirkige) und mini FA het aber gseit oral wirks besser.
bi mir hets nachere halb stund scho agfange mit chli übelkeit und durchfall und nach max. 1.5h hani denn chrämpf gha und di erst bluetig het igsetzt. Drum vlt chasches probiere oral izneh?
am fritig hani di erst ultraschall kontrolle gha und es gseht eig guet us, fast alles dusse nur no 1 bluetkoagel steckt no fest. drum hani jetzt grad namal 1x200mg gno, ez mal luege ob de letscht no usechunt 🙌 wünschder alles alles Gueti 🤗
9
9
126
126
9
126
Ich hans gester gmacht ha nüme chöne warte ehrlich gseit. Hans hinter mir welle ha. Ha meg viel no reste kah het mi mega gwunderet…
9
fritig. und wie gatz dir psychisch?
126
Ja chunt scho gued nur positiv denke. Ja ih weiss au nid jede seit öpis anders weg de FG obs würkli wege usschabig isch, also wens nid anders geit mit de tabllette de gits ja ke anderi lösig… ussert e usschabig zmache, ih meine die Ärzt mache das Routineihgriff fast jede Tag, hend sie mit so sache ztue, ha no nie khört, das es ah dem liegt…
126
Bisch nervös wege morn?
9
asherman-syndrom google, wahrschindli hani e liechti form devo.. häsch du die 2 fehlgeburte au ez nach de geburt vo dim chind gha?
126
Jaa genau..
9
126
9
bi mir hends au alles durecheckt und au spermiogramm gmacht und de isch ebe no gebärmuetterspiegelig agstande, die hends nöd richtig chönne mache, wege de verklebige und de hetti en op-termin gha und bin de “blöderwies” gad schwanger worde. nägscht munet wird das gmacht und erhoffe mir viil devo, will suscht alles guet isch.. würd a dinere stell au uf das bestah. bin ja siteme halbe jahr inere kiwu-klinik (wege de abort) und die erscht kiwu-klinik het mir hormon welle geh und nie gross abklärt. ez bini ame andere ort und die machets super und dete gatz endli vorwärts.
126
9
sie hend welle e gebärmuetterspiegelig ohni narkose mache mit biopsie (ghört bi dere kiwu-klinik zude abklärige dezue). de isch er mit dem grät nöd id gebärmuetter cho und het gmerkt, dass alles verwachse isch, was en grund für fehlgeburte chan sii. Ez machets das operativ alles weg plus biopsie, dete chönds gse, öb ich e chronischi entzündig vode gebärmuetter han, was au wieder zu fehlgeburte chan füehre. Das gsends im Ultraschall nöd. Bisch de du au inere Kiwu-Klinik eze?
64
126
126
126
127
126
127
jetzt wieder füreluege & wiiter gahts 🤗🤗
64
9
126
126
9
126
Ah scho, ih nime nix imfau, han letzt mau au nix gno und mini mens isch pünktlech cho, was isch das für ne spray? @Bindli
126
9
nei, im spital hend sie mir nüt empfohle. nimme en spagyrik spray wo rubus idaeus heisst.. hoffe sehr, dass mini periode pünktlich chunnt und denn die ander op hinder mich chan bringe.
126
9
126
Ja sobald mens wieder chunt imfall mach 3 zyklus. Und ihr?
9
ich muess nach de nägschte mens no die nägscht op mache und de dörfet mir wahrschindli wieder afange.. aso ich rechne ez mit 2 mens abwarte. han eifach sooo angscht, dasses wieder passiert. wie gasch du demit um? häsch ja dis baby zimli spat verlore 😢
126
126