@hane: ich han geschter wieder bluetige becho.. sind de ganzi tag underwegs gsi, weiss nöd öbs wege dem isch. und wie gatz dir? wenn chasch id kontrolle?
@hane: ja, ich hasse binde 🙈 has au scho ufziite ta und ez wieder müesse führe neh.. bide letschte usschabig hani 1,2 täg blüetet und de isch guet gsi.
@hane: ich glaub scho.. isch doch jedes mal andersch. solang kei schmerze häsch, söts doch guet sii. bi mir hend d bluetige ufghört, sit geschter abig nur no schmierbluetige. mal luege, öb das so bliebt 🤷🏼♀️
@hane: han hüt de undersuech gha. ich han nägstens min eisprung, aso sött min zyklus wie vorane gsi sii. wirde i 3 wuche mini op ha. leider müends die glich op 2x mal mache, zum luege, öb all verklebige weg sind.. wie gatz dir?
@hane: ich han 3 täg meh blüetet as suscht bide periode. aber bide letschte curretage hani fascht nüt blüetet.. scho speziell, wie unterschiedlich das chan sii 😌
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
9
126
9
126
9
126
9
126
9
126
9