Angst vor dem was kommt😓

Hallo zemme, ich weiss garnöd was ich mir vo dem post erhoffe aber ich muss es eifach mal los werde und evt. hend ihr ja paar tips fĂŒr mich😅

Es isch alles sooo kompliziert😓

Ich bin mit minere Tochter vo mim expartner dihai gange wills wiedermal eskaliert isch und bin jetzt mit ihre bi mine eltere. Das isch aber kein zuestand so will mir im zimmer bi minere schwöster ufere matratze schlafed unds langsam echt ade nerve zehrt so eng ufenand zsii.
Finanziell chani mer im moment no ĂŒberhaubt kei wohnig leischt willi nöd gnueg verdiene und ad chrippechoste vode gmeind au nĂŒt ĂŒberchume und alimente ja au no keiđŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž

Glichzitig hani angst mich bide kesb z melde weg de alimente willi ja denn tochter au mĂŒsst am vater ĂŒbers wucheend geh und er isch eifach ĂŒberhaubt nöd fĂ€hig uf sie z luege weg alkoholkonsum und gwalt ich will sie ihm uf garkeinfall abgeh, er wĂŒrd sie au eifach nöd hei bringe wĂŒrd sie nach mir schreie und hei welle egal wie fescht sie wĂŒrd brĂŒele, das weissi wills bi sinere tochter us erster ehe genau so gsi ischđŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž das isch au de grund wiso dasi bim gricht kei chance han weg chindsschutzgfördig dure zcho, die muetter vo sim andere chind git sie die ganz ziit am vater und det lauft ja alles „perfekt“🙄

Zu all dem chunt jetzt no das mkni schwöster wo eigentlich 2tĂ€g ide wuche uf mini tochter luegt wenni schaffe au nĂŒme wĂŒrklich luscht het uf sie z luege und wenni sie denn die 2tĂ€g auno muss id chrippe neh chani nödmal me mini rechnige zahle das isch nemli jetzt scho extrem schwierig da irgendwie durezcho😼‍💹

Weiss grad eifach nĂŒme witer es lauft irgendwie alles schiefđŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž versuech fĂŒr mini tochter immer positiv z bliebe aber im moment isches soo verdammt schwierig das nöd azmerke lahđŸ˜©

Sorry fĂŒr de riese jammerpost😖 und danke dasi das mal dörf loswerde❀
Lelesnowangel

Kommentare

  • I cha dir leider nid hĂ€ufe aber i schickĂ€ dir Ă€ riisĂ€ umarmig, i bi sicher du fingsch Ă€ lösig wo fĂŒr di u dini tochter stimmt, mĂ€ngisch ergit sĂ€ch öpis wot gar nid erwartisch
chasch dir nid nöime sĂŒsch mau hiuf hole? Villech bir mĂŒbe afrage fĂŒr kontĂ€kt? U soviu i weiss gits bim bsuechsrĂ€cht o Ă€s begleitĂ€ts bsuechsrĂ€cht, auso das geng öper vor behörde drbi isch u ds ching nid allei mitem vater gla wird. Isch bi mire schwĂ€gĂ€rin Ă€ zitlang so greglĂ€t gsi
  • Ohje sone schlimmi gschicht đŸ˜„ ich kenne mi do au nöd us, gits aber nöd fĂŒr so fĂ€ll es frauehus, dass eu nĂŒt cha passiere?
  • Tuet mir mega leid fĂŒr die Situation wo du hĂ€sch...
    Ich has zwar grad nöd als erfahrig aber ha mich mal so mĂŒesse chli informiere, chasch dich denn nöd bim Rav amelde?
    Muesch zerscht e Wohnig finde glaub bis 1200fr mieti. Bi mir nööd sicher qber du chasch det verbi dich go informiere.
    Es chunt ebe au druff ah wie alt dini chli isch denn muesch nöd grad 100% schaffe.
    Weg de Grippe chasch du no Subvention becho, so het mir das mal de Rav erklÀrt.

    Also wenn du e wohnig hÀsch, oder eifach gtrennt vo dim ehema oder Konkubinat chan Rav dir afange helfe.....

    Aber ich bi nöd ganz sicher informiersch dich mal bim Rav oder mĂŒtter vater beratig chasch au infos hole, muesch ja nöd grad zu de Kesb..

  • ShĂŒsh mal de soz afrage das sie dir unter Ă€rm griffe bis alles greglet hesh mĂŒesst ja „nur“ wohnig zahlt werde oder wenigstens eh teil
  • Oh tuetmir so leid Han Rav wird dir helfe gschriebe đŸ€Ż meine Sozialamt!!!
    Je nach ikomme vo dim Partner wird sich Sozialamt sowieso bi ihm melde er isch blöd seit verpflichtet fĂŒr schind zluege und glaube ebe au fĂŒr dich wenn du nöd schaffsch. Es isch aber alles nöd eifach, es isch extrem viel papierkram hin und Heer, viel Termine.
    Mit Soz. Lebsch eifach ufm existenzminimum. HĂ€sch au viel Termine.
    Es git no en Ort (weiss nöd wie es heisst aber chas gern fĂŒr dich ahrecherchiere) Det chasch de erst Termin gratis ha und sie erklĂ€rt dir die rechte und pflichte vo dir und dim ma. Sie erklĂ€rt au die nĂ€chst Schritt wo und was genau mĂŒesstisch mache... Alles je nach Situation.
    Sorry falls ich dich verwirrt Han mitem Rav, Rav schafft ebe zemme mitem Sozialamt wegem Lohn in einigifÀll....

  • Soz isch garnid sone grosse ufwand me mues eif alli formular bringe was es brucht und isgsamt 2 termin gah am erst wird entschiede ob agnoh wirsh bim 2te bish sho bide sachbearbeiterin
  • Ich bi scho 3 mal bim Soz gsi.. 🙈 Je nach Ort Chas leider mĂŒhsam werde. Bi in 3 verschiedeni gsi und alles anders hat abglofe will Situation anders hat isch.
    Soz isch e super sach, aber in 2 witzige hani das nonie erlebt.. Plus muesch jede Monat mit de sachbearbeiterin go rede... Also so kennis vo frĂŒeh er 🙈 Suscht zĂŒgli zudim Ort Samira wenn Det so easy isch und ich wieder zum Rav mĂŒesst😁 muess sowieso wohnig usenand ne mit dir vlt findi ja no es nötliđŸ˜œđŸ˜œđŸ˜œđŸ’”đŸ’”
  • Haha😂

    ja chunt halt denki au immer uf Sachbearbeiter ah wie „nett“ das sie sind machbar isch es uf jedefall
  • i bi au acho soz. gsi und sisch gar net so schlimm gsi, au kei ufwand mit papierkramm ect..hend mich au net gstresst oder so
und die helfet die uf jedefall
!! i ha emu das glĂŒck gha😅
! ha au nie mit de sachbearbwiterin mĂŒsse go rede oder so😅 
.
  • @samira. & @Nalan83 😍 Ihr glĂŒcklichi Hoffe gaanz fescht dass falls sich Snuggles bim Soz ameldet sie au so en GlĂŒck het wie ihr zwei ❀

    @Snuggles

    Ich han der da mal paar Bilder no vo dem wos vo mor verlangt hend... denn hÀsch es vlt no eifacher wenn vorher scho chasch alles bsorge.
    25cb8940-9b8e-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg262c46e0-9b8e-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg266c3610-9b8e-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg26a56e80-9b8e-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg26f14490-9b8e-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg2733f2e0-9b8e-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg27714a00-9b8e-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg
    Sletschte Blatt isch de wo sie mir geh hend zum no me Informatione zhole falls ich nöd witer weiss...

    Han die sache sicherheitshalber bhaltet kah.... đŸ€­
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum