Hallo Zemme:-)))
Ich han e frag. Und ja ich weiss das es jede selber wüsse muess, jedoch möchti gern eui Erfahrige dezue ghöre. Han nöchst Wuche die erst gross Kontrolle🙈🥰Und mini Frag isch, wer vo eu het alles de NIPT Test gmacht? Was sind vor und nachteil? Mir chöne eus eifach nonig entscheide...
Kommentare
57
1
110
Für uns war es die richtige Entscheidung.
669
16
KK het alles zahlt.
211
i finde persönlich muss meh aifach vorab wüsse wie meh sich entscheidet wen meh sergebnis het.
110
1
531
145
440
Bim nextemal wirdi de Nipttest scho früehner mache. Ca 11ssw und den grad sersttrimesterscreenig.
Bi mir hets im Lanbor bim Nipttest en ungültige test geh und den hanis nomal müesse mache😩 am schluss hani sErgebnis erst öbbe i de 15 ssw gha.
57
531
440
Bei Trisomie 13 und 18 hat das Kind praktisch keine Überlebens Chancen und Stirbt noch im Mutterleib oder kann am Leben erhalten werden für ein paar Jahre. Da finde ich falls der Test notwendig ist die Abklährung/ Aufklährung sehr wichtig. Da bei diesen Trisomien auch das Leben der Mutter gefärdet sein kann.
Klar ist es jedem selbst überlassen was er tun möchte.
0
Mir händ en nöd wele mache wel mir immer so igstellt gsi sind: Mir händ en lieb, egal wie er uf d'Wält chunt ☺️
0
Viele Paare wiegen sich meiner Meinung nach nach dem Test in falscher Sicherheit. Leider kann kein diagnostisches Verfahren auf der Welt, auch die Fruchtwasserpunktion nicht, ein gesundes Kind garantieren.
142
531
(Und dir ist bewusst, dass der 1. KS im 15 Jahrhundert durchgeführt wurde?)
142
531
145
860
440