Velo ab 3

Hallo Zämme mins Müsli fahrt scho lang Laufrad... und hüt hani sie mal uf es richtig Velo gsezt ... und ich bin so stolz sie isch scho gabz alei gfahre ... immer so 3-4 Meter und ich bin schön näbed dra gsprunge... bin richtig stolz.

Jetzt hani welle froge was für es Velo sinvoll isch ? Das vo de Kollegin höt eh Rücktrittbräms aber ebe sie findet das gar ned guet.

Ich wot ned es neus sonder suech es Ocassion.

Was händ ihr für es Velo ?
Händer gueti Tipps ?

Eh wunderschöne Abig

Kommentare

• mir händ es kokua like to bike. gits mit 2 brämse vore, isch schön liecht. finsch uf tutti oder ricardo immer mol wieder occasion. je nach grössi vom chind 12 oder 14 zoll. isch nid ganz so ghyped wie woom oder naloo velos. 😊
  • Ich finds rücktritt guet da mini tochter 6i immer no nid brems mit de hand cha drücke da cha sie easy mit de bei schaffe
  • @samira. Da hesch auä rächt, bim jetzttige Laufrad duet sie scho mit de Handbräms und mit de Füess... aber gest bim mitem Normale Velo isch de ned mit de Händ fürä cho..

Aber wenn sie ebe ned klar cho isch mit de Padale hät sie immer welle Pedale retourzieh und hät de natürli ungwollt brämst .. weisch wie ich meine (das mached mir Erwachsene ja au bim ufstigä) und das hät sie megga sauer gmacht dasi das ned alei hät chöne...

Aber ich finde kei chline 12zoll Velo ohni rücktritt bräms .. das wird auä erscht ab 14/16 zoll geh
  • Mir händ Eus fürs Naloo entschiede. Da Euse Sohn recht en Chline isch. De Sattel händ mir extra chöne wieter abe stelle. Die Handbremse gönd sehr guet für chlini Händ und sind eifach zum drucke. Er häts gliebt, sind mit 5i ufs grössere umgstiege mit Schaltig und er chunt super klar. Besser gseit er liebt Velofahre. Vorher hät er mit keim chline Velo chöne fahre
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum