Überfüllte windel

bearbeitet 4. 03. 2022, 10:21 in Gesundheit und Medizin
Hoi zäme,

Ha churz e frag, düe üses meitli sit knapp 10 täg brei gäh, einisch am tag.. sie isch 7 mönet alt.
Sit den het sie nur no 1 am tag stuehlgang und so viel ide windle das alles überlouft, meistens überlouft alles am rügge. Osch das normal? Hets vlt demit zdüe mit dr umstellig dasi iz nid nur milch sondern dezue no brei bechunt?
Fast au tag isch body,strampler usw vollgesch… 🙈🤮Hets vlt demit zdüe mit dr umstellig dasi iz nid nur milch sondern dezue no brei bechunt?

Fast au tag isch body,strampler usw vollgesch.

Kommentare

• Leider passiert das no viel mues me düre 😅 ich ha immer es nr grösser kauft demit meh platz het 😅
  • Das gits würklich nu gärn. Weli windel nr hesch? Ich han drum früeh ufs nr 4 gwächslet. Obwohl de chli rein fude gwichtsahgabe nu lang nid die grössi brüchti. Ebefalls hemer pampers verbannt, mit denä isch immer schlächt gsi. Vilicht muesch mal chli windelgrössenä und marke teste....
  • Mir hei pampers, sie isch knapp 8.5kg
    Und hei z nr 3. ds passt perfekt, es louft nur us wenn dwindle würk meh als voll isch.. es louft fast täglich über sit den wo mir hei ahgfange brei gäh. Vorher het sie mehrmals am tag gstuehlet abr iz nur no einisch am tag defür bis es überlouft 🙈
  • Jaa isch normal das sie nur einish im tag macht darm mues meh schaffe als nur bide milch ich ha milette weil ich pampis vom gruch her sehr schlimm finde ich ha grössi 4 bi öppe 9kg
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum