So mini liebe, ich verabschiede mich. Mer müend eus morn vom zwoite sterndli verabschiede. Wünsche euch allne na e gueti Schwangerschaft und drucke euch de Dumme, das alles guet gaht. Machets guet.
@Trini danke für dini nachricht☺️ es geit mir no nid so guet. Muess mi sehr oft übergäh tag u nacht sit 3 monet😄🙈aber das chunnt de scho guet. U dir? Dr termin isch am 3. novämber. U de dine? Ja i schicke dir mis nummero. Findi ä gueti idee mit dere gruppe😍
💖 hoi zäme 💖 ich melde mich nomal... ich han leider e fehlgeburt gha 😔 d'abortcurettage isch bereits dure und muss etz eifach usruebe und heile. mer probieretz wieder sobald mer dörfed, lut de ärztin gaht das offebar amix gar nöd so lang. ich wünsch oi s'allerbest! ganz liebi grüess 💖
@Celeste ohje da tuetmer mega leid für dich, dasses nüm het möge.. ich wünsche dir gueti besserig, viel kraft und positivi energie für en neue versuech ❤️. Danke für dini wünsch 😊
@Celeste 😢 das tued mer mega leid! ech wönsch euch ganz vell chraft ond das ehr bald es chlises wonder dörfed empfoh!
danke tusig ❤️ han nur churz en gruess wele da lah... han wieder positiv testet! 🤞🏻 chume also eifach im april nach miteme baby 😉 wünsch oi no e super restschwangerschaft, denke fill a oi! ❤️
Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hätte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider für Jungs oder Unisex in Farbe weiss, gelb, beige von Grösse 50-86 günstig zu verkaufen.
Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
Bei Interesse einfach melden und PN schreiben, schicke dann gerne Fotos.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
172
4
26
172
4
26
Ja
Warschindli sägämers nögst wuche de het dä chli Geburtstag u evt isch bis den Ergebnisse scho da…
5
4
172
0
11
26
172
4
Mir gohts guet, de buch isch meega gwachse und i merke dasi biz öfters hunger han.. no 3 wuche bis zu mim grosse termin. Wie gohts dir?
26
172
26
0
0
172
172
hed eigentli öber loscht ufene what‘s app groppe? falls jo, wördi eini erstelle. ehr chönded mer per PN d handynommere döreghä….☺️
0
172
172
0
1
Ha dänkt i schribe hie mau dri 🙈.
Ha das App ganz per Zuefau gfunde.
Üse ET isch dr 18. November und es isch üses 3. Baby 😍.
4
1
172
142
4
172
7
4
172
142
danke tusig ❤️ han nur churz en gruess wele da lah... han wieder positiv testet! 🤞🏻 chume also eifach im april nach miteme baby 😉 wünsch oi no e super restschwangerschaft, denke fill a oi! ❤️
4
172
40
Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
Bei Interesse einfach melden und PN schreiben, schicke dann gerne Fotos.
2
Bin neu im Forum und ha mi etzt au mal entschlosse eppis d schriebe☺️ Chune vo Züri und de ET isch de 28.11 mitem 2te Goldschatz.
Grüessli
172