Baby November 2022

124»

Kommentare

• ui, scho sowit bi euch! spannend - freue mech uf news morn☺️
  • Oh toitoitoi wünschi eu für morn 🍀👍 min buch isch au scho 4cm gwachse 🤔
  • Also bi üs isch alles guet sowit no dä Bluettest abwarte u de heists wider warte🥰
  • @mari91 gratoliere! so schön🥰 verzellsches jetzt oder wartisch de bluettest ab?
  • @mari91 wow so schön 🥰 i mue no fast 4 wuche uf de termin warte 😅
  • Danke!
    Ja

Warschindli sägämers nögst wuche de het dä chli Geburtstag u evt isch bis den Ergebnisse scho da…
  • So mini liebe, ich verabschiede mich. Mer müend eus morn vom zwoite sterndli verabschiede. Wünsche euch allne na e gueti Schwangerschaft und drucke euch de Dumme, das alles guet gaht. Machets guet.
  • @SiMe84 😢 ui neii, so schlimm 😔 weiss gar nöd recht was sege. Da tuetmer mega leid für eu ❤️. Wünsch eu viel kraft und alles liebi für zuekunft!
  • @SiMe84 oh nei, dass tued mer mega leid! ech wönsch euch ganz vell chraft ond das ehr bald es schätzeli dörfed becho!
  • @SiMe84 oje das tuet mir leid für eu😢 wünsche eu viel kraft
  • @SiMe84 oh nei 😔 nit scho wieder... Das tuet mir so leid 😔 fühl di ganz fest druckt 🍀🍀
  • @SiMe84Duetmer sehr leid da gits keni richtige Wort däfür wünsche dir viu chraft!!
  • wie gohts euch?
    Esperanza
  • Hoi @Trini
    Mir gohts guet, de buch isch meega gwachse und i merke dasi biz öfters hunger han.. no 3 wuche bis zu mim grosse termin. Wie gohts dir?
  • Mir gats o guet 👍ha gad bscheid vom Bluettest becho isch alles sowit guet zum Glück !🙏
  • @mari91 oh so schön, gratoliere! hend ehr s gschlächt au welle wösse?
  • Nei das nid mir luege mau obmers bis am Schluss ushalte oder plötzlich glich wei wüsse😅
  • Mier gohts au guet! D Übelkeit wird langsam besser! I ha nögscht Mäntig Ersttrimesterscreening und bi mega gspannt und hoffe, das alles guet isch.
  • Hallo zäme☺️ ha grad die gruppe enrdeckt und hami mau derfür öich hie o z schribe. ☺️ fröie mi das so vili angeri o im novämber mami dörfe wärde
  • @Sina13 willkomme i de november groppe☺️ wie gohts der ond wen esch din et?
  • hey ladys
    hed eigentli öber loscht ufene what‘s app groppe?
    falls jo, wördi eini erstelle. ehr chönded mer per PN d handynommere döreghä….☺️
  • hy zämä. i bi grad so was vo erliechteret. hend grad stestergebnis vom nipt übercho. es isch alles guet🙌🏻🙌🏻
  • @__Yamila__ super gratoliere! bi mer gohts no e momänt… werd öbe de endi mai🙈
  • whats app groppe esch eröffnet☺️
  • @Trini danke für dini nachricht☺️ es geit mir no nid so guet. Muess mi sehr oft übergäh tag u nacht sit 3 monet😄🙈aber das chunnt de scho guet. U dir? Dr termin isch am 3. novämber. U de dine? Ja i schicke dir mis nummero. Findi ä gueti idee mit dere gruppe😍
  • Hallo zämä 😊.
    Ha dänkt i schribe hie mau dri 🙈.
    Ha das App ganz per Zuefau gfunde.
    Üse ET isch dr 18. November und es isch üses 3. Baby 😍.
  • @November22 oh cool gratuliere 😊 mir sind alli ime whatsapp chat, went au wetsch cho.
    November22
  • @Mayla merci glichfaus! ☺️. Ou schön! Ja weni dörft drbi si würdi gärn. Wäm müessti mis Nummero schickä? ☺️
  • @November22 so schön, dass euses gröppeli wachst - gratoliere! du chasch mer d nommere schecke ond de dueni dech hinzuefüege☺️
  • 💖 hoi zäme 💖 ich melde mich nomal... ich han leider e fehlgeburt gha 😔 d'abortcurettage isch bereits dure und muss etz eifach usruebe und heile. mer probieretz wieder sobald mer dörfed, lut de ärztin gaht das offebar amix gar nöd so lang. ich wünsch oi s'allerbest! ganz liebi grüess 💖
  • @Celeste ohje da tuetmer mega leid für dich, dasses nüm het möge.. ich wünsche dir gueti besserig, viel kraft und positivi energie für en neue versuech ❤️. Danke für dini wünsch 😊
    Celeste
  • @Celeste 😢 das tued mer mega leid! ech wönsch euch ganz vell chraft ond das ehr bald es chlises wonder dörfed empfoh!
    Celeste
  • Hallo zäme, ich mäld mi ou mal da, ich bin usem Kanton Luzern, und ET isch 30.11.22 und s erschte Chind :-)
  • Hoi 😊 gratuliere. Den chum doch zu üs in whatsapp chat
  • @Tinali90 gratoliere! be au us lozärn☺️ falls au is gröppeli wetsch cho, mäld doch chorz dini handynommere per pn. de chani dech ergänze.
  • Trini schrieb: »
    @Celeste 😢 das tued mer mega leid! ech wönsch euch ganz vell chraft ond das ehr bald es chlises wonder dörfed empfoh!

danke tusig ❤️ han nur churz en gruess wele da lah... han wieder positiv testet! 🤞🏻 chume also eifach im april nach miteme baby 😉 wünsch oi no e super restschwangerschaft, denke fill a oi! ❤️
  • Jöh wow so schön 🥰 gratuliere 👍🍀
    Celeste
  • @Celeste oh so schöni news! gratoliere der vo härze! wönsch der ganz e schöni schwangerschaft! 🥰
    Celeste
  • Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hätte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider für Jungs oder Unisex in Farbe weiss, gelb, beige von Grösse 50-86 günstig zu verkaufen.
    Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
    Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
    Bei Interesse einfach melden und PN schreiben, schicke dann gerne Fotos.
  • Hallo liebi lüt
    Bin neu im Forum und ha mi etzt au mal entschlosse eppis d schriebe☺️ Chune vo Züri und de ET isch de 28.11 mitem 2te Goldschatz.

Grüessli
    Celeste
  • @Mips gratoliere ond wellkomme i de groppe. mer hend e whatsapp groppe. falls das öbis för dech wär, mach mer doch chorz e pn met de handynommere…
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum