We lang isch euche Arbeitsweg und wie lang dörft er fĂŒr euch max. sii?
Nimmt mi mega wunder, da ich es tolls Jobagebot hetti, Arbeitsweg mit Auto isch aber öbbe 35 Minute đ
Mine isch 50 Minute. Bi aber mitem ĂV unterwegs. Nach de Trennig hani s'erst beste Jobagebot mĂŒesse ane.
Wenni hett chöne wĂ€hle wĂ€rs maximal 30'. Aber da hesch leider sehr schnell mitem ĂV.
Vor em Kind hani en ArbeitswĂ€g vo 35 min ka mitem Auto hetti zwor nie wele aber wel s Team Arbet und alles so guet passt hĂ€d hani dĂ€ wĂ€g i kauf gnoh đđ» und isch fö mi schlussentlech usgliche gsi đ
I fahre fĂŒr is BĂŒro rund 40-60min je nach verchehr und das sit 14 Johr. Vor de Chinder 100% und jetz 1x pro Wuche und 1 tag schaffi im Homeoffice.
Ig nime de weg gĂ€rn in chauf, wills mer sehr gfallt und ig gĂ€rn is BĂŒro gange.
Von TĂŒr zu TĂŒr habe ich 1h. 35min. mit dem Auto finde ich total easy. Es können nicht alle in der Nachbarschaft arbeiten đ€·ââïž bei einem tollen Jobangebot wĂŒrde ich bei 35min. Weg keinen Gedanken an den Arbeitsweg verschwenden. Klar ist ein kurzer Arbeitsweg viel wert und erhöht die LebensqualitĂ€t aber eben, wir sprechen von 35min., nicht 1h35min. đ
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
161
Wenni hett chöne wĂ€hle wĂ€rs maximal 30'. Aber da hesch leider sehr schnell mitem ĂV.
333
860
Wenni jetzt wieder wĂŒr schaffe nimmi au max.40 min.
626
778
Ig nime de weg gĂ€rn in chauf, wills mer sehr gfallt und ig gĂ€rn is BĂŒro gange.
48
29
531
37
790
An alli, merci fĂŒr euchi Antworteđ
37