hello zusammen 👋🏼Ich wollte mal wissen, wie es die Frauen gemacht haben, mit einem Kinderwunsch nach FG & Todgeburt?
Ich hatte eine FG in der 10 Woche & eine Todgeburt in der 18 Woche, beide Male ist nicht bekannt wieso dies passiert ist, da alles ‚normal‘ war. Nun kommt wieder der Kinderwunsch in mir auf, aber ich habe extreme Angst. Wie habt ihr das gemacht?
Kommentare
37
488
Din verluscht duet mir leid ...
Ich ha öppis glichs wie du durä gmacht.. im 2016 eh FG ide 9ssw
2017 eh Tod geburt ide 18Ssw
Die Todgeburt isch echt tramatisch gsi ich bi in es loch gheit.. die chli hät leider eh herzfähler gha, und das hät mer erscht bemerkt wos scho zspat gsi isch und sie scho zu dä Ängel gange isch .. am 07.04.19 hani so still im Spital geborä.
Und es schmerzt hüt immer na. 😥
Ich ha de eigentlich mit chinder wunsch abbroche.
Mir sind de im März 2018 id dFerie gang und ich ha de gseit ich bin so wiit. Und genau 1 Jahr uf de Tag genau hani am 07.04.18 positiv teschted. ❤
Ich bin aber anderst ah die schwangerschaft gange... bin total locker gsi .. ha fascht alles gässe und han ned so uf jedes zeiche oder so geachtet...
Bin ganz locker gsi.
Zu de Geburt : die Geburt am 12.01.19 vo minere jetztige tochter isch ultra schnell gabge aber es isch wie eh Therapie für mich gsi... das schreie zghörä das normale zerlebe.. die froid ... und doch de Schmerz vo de Todgeburt..
Und ja ich wots nomal erläbe.
Ich wünsche dir vo Herze das du das glück au chasch erläbe ...
Bi frage chasch mer gern schriebe..
Hesch de öppis gmacht ? Nach de Todgeburt?
Liebs grüessli jenny