i bi hüt 11+2 bald hani die kritische 12wuche gschafft🙏🏽…! ha vori mitem angelsound herzschlag glost vo mim schatz😍😍 so schön gsiii het mich grad beruhig bis zur nöchscht kontrolle…die hani in 9täg…de gits nackefaltemässig ect…😊…!
wie wit sind ihr wie gohts eich so?
ich ha halt emmer übelkeit 🤢und dezue no magedarm gha sit hüt isches zum glück guet mit magekrämpf🙏🏽…!
Kommentare
11
2x in de Wuche los ich SHerzli au mitem Angelsound... Es beruihgt eim wirklich... 😉
Am Fritig Lern ich mini Hebamme kenne. In 1 Wuche han i endlich die nächst Kontrolle 🥰 🍀
Mir gohts guet. Han wenig mit Übelkeit zkämpfe ka.... Meh mit Müedigkeit... 😉 Aber dass isch au normal... 😉
860
Ich han angelsound nonie probiert... 😏 Wür mi aber wunder nee
669
ich weis gar net obi sel jetzt bim zweite en hebamme ha👀🤔…beuchi glaub nümme…erschte kind ja findi wichtig bim zweite weisch ja alles..!
11
Do es mis erste Kind isch und ich no in allem sehr unerfahre bi bruch i e Hebamme... Aber i chan di verstoh... Bim 2 Kind wüsst i au nit ob ichs bruch... 😉
141
@Nalan83 i würd dir o bim zwöite chind e hebamme für im Wuchebett empfähle😘I überchume itz de ds vierte u bi jedes mau froh gsi um d‘hebamme. Jedes bebeli isch angers u i ha jedes mau wieder frage gha woni vor hebamme hiufriichi antworte ha übercho💖
860
Ich bi jetzz 22 3ssw
Han eifach langsam rippe weh und sodbrenne hend au ahgfange... Und wie gahts euu?
141
0
bi mir isch si bim zweite nur am afang paar mol cho will ich ambulant gebore ha, denn het si dehei zb s bluet abgno etc.
und denn nach paar dag wo die chli scho wieder zuegno het isch si nüm cho, aber ich ha jederzyt chönne alüte und denn wär si wieder cho wenn was gseh wär…
wärdes jez bim dritte wieder so mache… immer wieder kontrolle vom gwicht bis es zuenimmt und au bluetabnäh und so dehei… und wenni si nüm bruch denn muess si au nüm cho…. aber falls me wirklich e problem het chame spontan eh keini me organisiere; dh muesch fascht wäg jedem chline ding zum arzt renne und das wär mir definitiv zblöd 🙈
669
669
860
1
4
440
Aber sheftige Ernreche isch ab de 18ssw ca weggange… es isch so schlimm, wünsch der das es bald weg gaht🙏
669
430
11
860
430
155
860
Haha ja Samira mal luege wär scho nice en Löwe 🦁 baby 🥰
669
11
I han geschterd au Kontrolle ka. Und min Bueb wieder dörfe gseh. 🥰
Er isch so schön gwachse 🥰
In 4 Wuche han i bereits Organscreening und Zuckertest.
I han 3 Kilo zuegnoh..
860
430
669
11
I han min Organscreening am 25 April min Maa dörf mitcho 😍
860
430
Messe hends chöne alles usert gsicht hend nid so schön chöne gse aber da machi mir am wenigste sorge da sis kurz gse het 😄
669
und wie gohts eu so?
i bi hüt met bluetig in notfall, em baby gohts guet si cha net genau sage wases isch uns ergentwas vo plazenta preavia gredet evtl…! uf jedefall seli mi schone mol die wuche, mäntig hani FA den sel sis genau mau aluege…! ha so angscht gha,emmer no bez panik..jo mau luege..!hoffe das alles guet chunt..!🍀🙏🏽🧿
11
Mir gohts guet. Han au am Mäntig die nächst Kontrolle 🥰 ha den Organscreening und de Zuckertest.
Freu mi scho mi Schatz zgseh.
Sit 2 Täg spür ich mi Schatz im Buuch. 🥰
669
i bi vori nomau is notfall weli weder bluetige gha ha no stärkeri also richtig viel de hets weder ufghört. si chei eifach net genau säge wases esch …paar sache hend si ufzellt es cha das si deses si..! uf jedefall baby em gohts emmer no guet alles in ornig grössi gwicht…!
11
Hesch evtl es Hämatom wo am abblüete isch?
Solangs am Baby guet goht isch jo guet. Händ sie dir öpis gäh wie zum Biespiel Progestoron?
340
141
141
11
141
11
Di Bueb macht sich bestimmt bald ufe Weg 🥰
141
11
5
Bin jetzt ssw 7 5.
Sie hends nit usegfunde aber sowit wies us gseht gahts em Baby guet☺️Hoffemer ets, dass wirkli alles guet isch ☺️🍀
11
I han hüt Organscreening ka. Alles isch guet. Han tolli Bilder becho. Mir sind meega happy 🥰
430
Babys vo chöme guete rutsch😂😅
Und super das alles guet gsy isch bim sreening 😄
Ich bi aktuell ide 26ssw alles super letzt kontrolle ish au super gsy nur blaget mich sit 2täg sodbrenne 🥲 BABY HAAR AM WACHSSSSSE 😂♥️
669
11
11
430
430
11