@samira. jo esch bez schwierig mitere zwei jĂ€hrigi tochterđ âŠ! aber ich bi jetzt fĂŒr zwei wuche zu miner mam und si luegt uf mich und uf die chlini zum glĂŒck cha mi
schohne ligge vielâŠsit zwei tĂ€g kei bluetig meh..zum glĂŒckđđœđ§żđâŠmau luege..!
Ăse LEAN isch gester namittag gsund uf dâwĂ€ut chođMir hei di Huusgeburt sehr guet erlĂ€bt u vorauem eifach itze ds zĂ€me si daheime gniesse mr sehrđHa 4.15 wehebeginn gha so au 10-15 min. um di 6i isch dâhebamme da gsi u het ungersuecht. Dr muettermund isch afe 1cm offe gsi. NĂ€r hei sech dâweheabstĂ€nd chli vergrösseret u sie isch de nomau hei u mir si um di 9.00 ga loufe. De si dâwehe wieder i 10min abstĂ€nd cho aber no sehr ertrĂ€glech. I ha am 11.30 mit dr hebamme tel u mir hei gseit tĂŒege am 13.30 wieder tel.we sech bi mir nid meh tuetđ chum abghĂ€nkt si dâwehe intensiver u au 6min cho, so dasi churz vor de 12.00 ar hebamme ha bscheid gĂ€, das sie ender söu cho.
13.30 isch wĂ€hrend ere weh dâfruchtblase platzt u dâhebamme zum glĂŒck scho ufem wĂ€g. Ha de bereits 5-6 cm eröffnet gha.
NĂ€r ischs ziemli intensiv worde u dr lean isch de 14.23 nach 4presswehe chođ„°
Momentan gohts ganz guet grad die 2letzte tÀg mit em kreislauf chli
HĂŒt habi wuchewechsel 29ssw bini jetzt shođ«Ł finde isch no mega schnell dure gange
Bi ĂŒs gseds Ă€hnlich wie bi @Fabi88 us aber mues au sĂ€ge bruch eig nur kinderwage ,badwanne und chlinichkeite da ich ja erst letzt jahr tochter becho ha
Momentan blibt baby chli uf de strecki da mir voll am baue sind Garte + es zusÀtzlichs Zimmer az huus
Mah und ich sind am abe grad kaputt 7tag wuche ish momentan program đ
halloo zĂ€mĂ€ das dönt ja mega spannend bi öich đ i starte am mĂ€nti i di 37 ssw es geit langsam am Ă€ndi zue. hĂŒt heimrr dr ganz tag grumt... chleider vo de ching ussortiert u dr estrich grumt hei grossi gsteu ine da wo aues chlei organisierter isch jetzt. si ersch gad umzoge ines huus git viu zdĂŒe đ u ha e extreme nesttrieb grad momentan muess aues erledigt si.. ah ja e grosse pool heimer ono ufgsteut im garte ab morn chöimer im garte bade... mini 2 buebe fröie sech scho sehr. đđ„ł
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
430
669
schohne ligge vielâŠsit zwei tĂ€g kei bluetig meh..zum glĂŒckđđœđ§żđâŠmau luege..!
11
WĂŒnsch Euch allne e schöns Weekend. Mir gönt hĂŒt go Babymöbel kaufe und Kinderwage đ„°
340
141
13.30 isch wĂ€hrend ere weh dâfruchtblase platzt u dâhebamme zum glĂŒck scho ufem wĂ€g. Ha de bereits 5-6 cm eröffnet gha.
NĂ€r ischs ziemli intensiv worde u dr lean isch de 14.23 nach 4presswehe chođ„°
1
11
669
11
Mir gohts guet đ
Bi in de 24 Wuche đ„°
Gli gömer go hole.
NĂ€chst Wuche wirds Zimmer gstriche đ„°đ
Wie gohts dir so?
340
430
HĂŒt habi wuchewechsel 29ssw bini jetzt shođ«Ł finde isch no mega schnell dure gange
Bi ĂŒs gseds Ă€hnlich wie bi @Fabi88 us aber mues au sĂ€ge bruch eig nur kinderwage ,badwanne und chlinichkeite da ich ja erst letzt jahr tochter becho ha
Momentan blibt baby chli uf de strecki da mir voll am baue sind Garte + es zusÀtzlichs Zimmer az huus
Mah und ich sind am abe grad kaputt 7tag wuche ish momentan program đ
340
151