Hibble bis baby do esch 😅😊

2»

Kommentare

• Und ich bi zb mit glatze ufd welt cho😂
  • @samira. jo esch bez schwierig mitere zwei jĂ€hrigi tochter😅
! aber ich bi jetzt fĂŒr zwei wuche zu miner mam und si luegt uf mich und uf die chlini zum glĂŒck cha mi
    schohne ligge viel
sit zwei tĂ€g kei bluetig meh..zum glĂŒckđŸ™đŸœđŸ§żđŸ€â€Šmau luege..!
    dixi90
  • @Nalan83 ah super 🙂 dass söll so bliebe 🍀🍀🍀

WĂŒnsch Euch allne e schöns Weekend. Mir gönt hĂŒt go Babymöbel kaufe und Kinderwage đŸ„°
  • @Nalan83 hoffe fescht es bliebt jetzt eso 🙏🙏🙏
  • Üse LEAN isch gester namittag gsund uf d‘wĂ€ut cho😍Mir hei di Huusgeburt sehr guet erlĂ€bt u vorauem eifach itze ds zĂ€me si daheime gniesse mr sehr😘Ha 4.15 wehebeginn gha so au 10-15 min. um di 6i isch d’hebamme da gsi u het ungersuecht. Dr muettermund isch afe 1cm offe gsi. NĂ€r hei sech d‘weheabstĂ€nd chli vergrösseret u sie isch de nomau hei u mir si um di 9.00 ga loufe. De si d‘wehe wieder i 10min abstĂ€nd cho aber no sehr ertrĂ€glech. I ha am 11.30 mit dr hebamme tel u mir hei gseit tĂŒege am 13.30 wieder tel.we sech bi mir nid meh tuet😉 chum abghĂ€nkt si d‘wehe intensiver u au 6min cho, so dasi churz vor de 12.00 ar hebamme ha bscheid gĂ€, das sie ender söu cho.
    13.30 isch wĂ€hrend ere weh d‘fruchtblase platzt u d‘hebamme zum glĂŒck scho ufem wĂ€g. Ha de bereits 5-6 cm eröffnet gha.
    NĂ€r ischs ziemli intensiv worde u dr lean isch de 14.23 nach 4presswehe chođŸ„°
    fabesamira.
  • HĂ€rzleche Glöckwonsch zom chline Maa 😍 ond gniessed die Ziit
  • @Primeli herzliche GlĂŒckwunsch đŸ„° schön hets dehei so guet klappt đŸ„°
  • wie gohts euch so hibbel fraue? wie wiit sind de? beschwerde?
  • Hoi hoi
    Mir gohts guet 😊
    Bi in de 24 Wuche đŸ„°
    Gli gömer go hole.
    NĂ€chst Wuche wirds Zimmer gstriche đŸ„°đŸ˜
    Wie gohts dir so?
  • Fascht endi 32 wuche und no nĂŒt isch parat 😅 ich glaube nöchst wuche sötti mal demit afange
    samira.
  • Momentan gohts ganz guet grad die 2letzte tĂ€g mit em kreislauf chli

HĂŒt habi wuchewechsel 29ssw bini jetzt shođŸ«Ł finde isch no mega schnell dure gange

Bi ĂŒs gseds Ă€hnlich wie bi @Fabi88 us aber mues au sĂ€ge bruch eig nur kinderwage ,badwanne und chlinichkeite da ich ja erst letzt jahr tochter becho ha

Momentan blibt baby chli uf de strecki da mir voll am baue sind Garte + es zusÀtzlichs Zimmer az huus
    Mah und ich sind am abe grad kaputt 7tag wuche ish momentan program 😅
  • @samira. Bsorge mueni glaub au nĂŒt meh gross nur endlich irichte.
  • halloo zĂ€mĂ€ das dönt ja mega spannend bi öich 😍 i starte am mĂ€nti i di 37 ssw es geit langsam am Ă€ndi zue. hĂŒt heimrr dr ganz tag grumt... chleider vo de ching ussortiert u dr estrich grumt hei grossi gsteu ine da wo aues chlei organisierter isch jetzt. si ersch gad umzoge ines huus git viu zdĂŒe 😁 u ha e extreme nesttrieb grad momentan muess aues erledigt si.. ah ja e grosse pool heimer ono ufgsteut im garte ab morn chöimer im garte bade... mini 2 buebe fröie sech scho sehr. đŸ˜˜đŸ„ł
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum