Ohjee hüt isch ja en Tag gsi! Han ide Nacht all Stund erbroche und Durchfall gha, chum gschlafe! Am Morge sind denn mini Eltere cho und bin zum Arzt. Er het au nanig vill gseh und mier Medis gege s‘Erbreche geh. Mal luege wies isch, mier isch de ganz Tag schlecht gsi und han namal erbroche! Hoffe isch chranketshalber und ned Schwangerschaftssymptom😳
Ich han etz 3h gschlafe wo min Ma heicho isch und han s‘Gfühl wird besser! Hoffes schwer! Danke eu😘
Aber es isch uh schön z‘ghöre gsi, dasi definitiv schwanger bin (muen ja na nüt heisse), aber nach „nur“ me Test isches scho namal chli en feschtere Nachwis!
Morn chunt de Body, wommer eusem Chline kauft hend, dete schtaht druf „ich schmeisse alles hin und werd Bruder“ 😂 hend denkt mer leged ihm de a, wenn mer mit de Family brunched und mal luege wer‘s als erscht cheggt! Mini Eltere wüsseds ja jetzt!
@minggi has au no niemertem verzellt☺️ fühl mi nu nit so schwanger 🙈☺️ aber denke nach der erst grössere Untersuechig wärdis denn glaubs miner familie scho verzelle und de andere nach ssw 12🤷🏼♀️☺️
Nach gester hemmer eus entschiede, dass mers eusne beidne Familie a Ostere verzelled. Merke für mich isch die zweit SS namal chli andersch als die erscht. Bruche schneller Unterstützig vo usse wil de Chli na da isch. Aber ebe mer würeds au verzelle, wenn öppis wür schief ga zums ufarbeite. Jetzt freui mi zums verzelle😊Aber e chlini Unsicherheit isch glich na da🙈
@minggi Mengisch chammers besser für sich bhalte als mers denkt und mengisch rutschts denn eifach use🙈 vlt schaffeders ja😃 und susch machschen Deal wieviel 100 Lüt du‘s vorher döfsch verzelle🤣🤣
Ich han hüt numal Nachkontrolle gha weg de Blüetige.
Han Ufem US z härzli gseh schlah🥰🥰🥰 Mir sind grad die Träne cho 🤩.
Aber ets muessi wieder 3 Wuche warte 🙇🏼♀️ hätt stundenlang chenne zue luege🙈☺️Wie gahts euch so?