Ohjee hüt isch ja en Tag gsi! Han ide Nacht all Stund erbroche und Durchfall gha, chum gschlafe! Am Morge sind denn mini Eltere cho und bin zum Arzt. Er het au nanig vill gseh und mier Medis gege s‘Erbreche geh. Mal luege wies isch, mier isch de ganz Tag schlecht gsi und han namal erbroche! Hoffe isch chranketshalber und ned Schwangerschaftssymptom😳
Ich han etz 3h gschlafe wo min Ma heicho isch und han s‘Gfühl wird besser! Hoffes schwer! Danke eu😘
Aber es isch uh schön z‘ghöre gsi, dasi definitiv schwanger bin (muen ja na nüt heisse), aber nach „nur“ me Test isches scho namal chli en feschtere Nachwis!
Morn chunt de Body, wommer eusem Chline kauft hend, dete schtaht druf „ich schmeisse alles hin und werd Bruder“ 😂 hend denkt mer leged ihm de a, wenn mer mit de Family brunched und mal luege wer‘s als erscht cheggt! Mini Eltere wüsseds ja jetzt!
@minggi has au no niemertem verzellt☺️ fühl mi nu nit so schwanger 🙈☺️ aber denke nach der erst grössere Untersuechig wärdis denn glaubs miner familie scho verzelle und de andere nach ssw 12🤷🏼♀️☺️
Nach gester hemmer eus entschiede, dass mers eusne beidne Familie a Ostere verzelled. Merke für mich isch die zweit SS namal chli andersch als die erscht. Bruche schneller Unterstützig vo usse wil de Chli na da isch. Aber ebe mer würeds au verzelle, wenn öppis wür schief ga zums ufarbeite. Jetzt freui mi zums verzelle😊Aber e chlini Unsicherheit isch glich na da🙈
@minggi Mengisch chammers besser für sich bhalte als mers denkt und mengisch rutschts denn eifach use🙈 vlt schaffeders ja😃 und susch machschen Deal wieviel 100 Lüt du‘s vorher döfsch verzelle🤣🤣
Ich han hüt numal Nachkontrolle gha weg de Blüetige.
Han Ufem US z härzli gseh schlah🥰🥰🥰 Mir sind grad die Träne cho 🤩.
Aber ets muessi wieder 3 Wuche warte 🙇🏼♀️ hätt stundenlang chenne zue luege🙈☺️Wie gahts euch so?
@LillyFee oo so schön ich wot auu, ich muess no 2 wuche warte bis ich endlich de termin han, allso mir gatz gott sei dank viel besser chunt mir so vor als häti nüt meh im buch ao komisch, und wie gatz dir
@Groan ja würkli 🤩 ja bi mier is halt nu di erst SS denn is halt glaubs numal gad spezieller so öpis z gseh 🥰
ets hoffi dases eifach so guet witter gaht☺️han immer no chli angst mi z fest freue, wenns denn z mal doch em FG git 🙈
@LillyFee Oh nei sorry, han din Kommentar gar ned gseh! Verstahs au! Hesch d‘Fraueärztin gfrögt? Glaub es sind normali Symptom oder? Dim Chline gahts sicher guet!
@Groan Has gester Abend gmerkt und somit nümm dr FA chönne Frage. Ja chan normali Symptom si, aber chan glaubs au es ahzeiche vonere FG sii. Verzwifle gad 🙈 und ins Spital willi nit, wills min Arbeitgäber isch und den morn schos alli wüsset 😔
Hallo 😁 mier gahts ganz guet. Bin mängisch mega müed und ab u d zue chli schwindel. Mag fast nid gwarte ufe 2. Mai bisi den hoffentlich s herzli gseh schlah. We gahts dier?
Hello mir gatz super so weit irgendwie ist es komisch ufeinmal am afang so beschwerde gah und plötzlich nüt, usert durchfall hani so komisch mäsgisch chunts mir vor als wäri nöd SSw
@minggi I bi o viu müed😄 Mir isch viu gägä Abe schlächt u äs zieht scho rächt im Buuch😄 Dr 2. Mai isch ja scho gli👍🏻@Lili27 I mire erschte SS ha i o lang keni Beschwärde ka bis uf chli spannendi Brüscht😊
Hey zäme! Ich han hüt de Untersuech gha🥰🥰 es isch 3mm gross und s‘Herzli schlaht! Soonen schöne Moment😍Susch hani chli mit Übelkeit z‘kämpfe.. @Lili27 ja gel, wemmer Symptom het, wünscht mer sichs amel weg, aber wemmer kei hett, hettmer gern zum bestätigt si🙈
@Groan oo so schön gönss dir, ich hans bald au gschafft nur na die wuche und die nechst, jah esch wüki so wen mehr beschwärde hät denkt mehr sich so gönd weg wen mehr nüt hät denkt mehr sich soo esch alles guet
schön z ghöre, dasses euch alle einigermasse guet gaht ☺️🤩.
bi mier gahts eso. han ja letst wucha blüetige gha und em Di minem FA ahglütet und er het gmeint sig scho I.O und jetzt habi eifach nur nu rächts es zieh im unerlieb. machemer rächt sorge aber will ja au nit hypere 🤷🏼♀️🙈
@LillyFee verstoh die ich han die nacht treumt gah dasi au bluetige übercho ha bi so schockiert gsieh am morge, aber gott sei dank nüt gsieh, aber mach mir au selber sorge und bald hanis gschaft am Di hani de endlich de termin
@LillyFee: ich han in miner früeh Schwangerschaft au es paar mol bluetige gha. Hans jedes mol bim Arzt untersueche loh, verstoh dini Angst do total.
Ha 1x inere Wuche 3x bluetige gha und me het denn angst ums kind natürlich aber es isch immer alles super gsi. Es het mir drmit glaub eifach wele mitteile:
Mami du muesch es chli ruhiger agoh loh. Sit denn ich krank gschribe bin, hani nie mehr öpis gha.
@LillyFee denk immer dra, wies Herzli gseh hesch schlah! 🥰 dis Chline isch sich am entwickle, ide Pausene zwüsched de Termin mummer sich uf sin Körper verlah! Oder ebe em Frauearzt alüte, aber das hesch du ja gmacht!
Verstah das dr sorge machsch @LillyFee. Aber isch sicher alles guet🙏 ich bin jetzt meega müed de ganz tag und finds grad rächt sträng niteme chline chind. Er schlaft natürlich nid nur will ich jetzt gärn würd🙈
Hallo zäme! Ich döf mich au zu euch gselle, mir händ an Ostere positiv döffe teste nach eme halbe Johr üebe ha grad die 6. Wuche gstartet und freumi sehr, mich mit euch usztusche. Im Moment zieht mini Gebärmuetter ziemlich und d Brüst spanned mega bi gspannt, was do no alles uf mich zuechunt!
Hallo an die Dezembergruppe. Ich reihe mich mal ein.
Ich bin 36 und komme aus Zürich. Es wird unser erstes Kind und ET ist am 9.12. Bin jetzt schon so aufgeregt… 🤗
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
223
155
5
Isch der jetzt aber scho chli besser?☺️
33
6
223
Aber es isch uh schön z‘ghöre gsi, dasi definitiv schwanger bin (muen ja na nüt heisse), aber nach „nur“ me Test isches scho namal chli en feschtere Nachwis!
Morn chunt de Body, wommer eusem Chline kauft hend, dete schtaht druf „ich schmeisse alles hin und werd Bruder“ 😂 hend denkt mer leged ihm de a, wenn mer mit de Family brunched und mal luege wer‘s als erscht cheggt! Mini Eltere wüsseds ja jetzt!
223
33
We wiit sind ier? Ich has usser mim maa nu niemerem verzellt, finds nu biz unreal🙈
5
223
6
33
223
5
Han Ufem US z härzli gseh schlah🥰🥰🥰 Mir sind grad die Träne cho 🤩.
Aber ets muessi wieder 3 Wuche warte 🙇🏼♀️ hätt stundenlang chenne zue luege🙈☺️Wie gahts euch so?
155
5
Doch gahtmer rächt guet abgseh dasi nit wirkli hunger han aber susch guet ☺️und dier besser?
155
6
6
5
223
5
ets hoffi dases eifach so guet witter gaht☺️han immer no chli angst mi z fest freue, wenns denn z mal doch em FG git 🙈
223
5
223
76
6
5
ha aber wieder so bruni schnierbluetige kah.
han chli angst 🥺
223
33
223
5
@Groan Has gester Abend gmerkt und somit nümm dr FA chönne Frage. Ja chan normali Symptom si, aber chan glaubs au es ahzeiche vonere FG sii. Verzwifle gad 🙈 und ins Spital willi nit, wills min Arbeitgäber isch und den morn schos alli wüsset 😔
71
Muesch mol google. Wie wärs susch mitmne andere Spital?
5
6
Wie geits öich??
33
155
6
223
155
5
bi mier gahts eso. han ja letst wucha blüetige gha und em Di minem FA ahglütet und er het gmeint sig scho I.O und jetzt habi eifach nur nu rächts es zieh im unerlieb. machemer rächt sorge aber will ja au nit hypere 🤷🏼♀️🙈
155
71
Ha 1x inere Wuche 3x bluetige gha und me het denn angst ums kind natürlich aber es isch immer alles super gsi. Es het mir drmit glaub eifach wele mitteile:
Mami du muesch es chli ruhiger agoh loh. Sit denn ich krank gschribe bin, hani nie mehr öpis gha.
Bi mir isch es definitiv vom Stress cho
223
33
409
Schöne Schwangerschaft!
6
5
108
0
Ich bin 36 und komme aus Zürich. Es wird unser erstes Kind und ET ist am 9.12. Bin jetzt schon so aufgeregt… 🤗