@Lili27 Ja allg. über d SS🙈 Ha bis ets nur alls schlächts google wie z.B FG oder wasi darf esse.
Aber wie die Wuche berächnig gaht, Was jetzt mit minem Körper alles passiert und so nu nit wirkli
@LillyFee ich bin bi mim erste kind au so gsieh alles googlet was gange esch, aber mitlerwile denki wen was passiet chamers eh ned beiflusse es chunt wies chunt, würd nüd gross go google süscht machsch die nur verrückt imfal das esch ned guet, lasa uf die zue cho ich weiss esch ned eifach merke au bi mir bi minere 2 Ss mach mir au gedanke, aber säg mir immer hey es chunt allles gut mim Baby gatz guet und jo, aber verstah die
@LillyFee Mier hend da würkli die Apps und Büächer ghulfe, da liest mer ned so schlechts sondern erfahrt meh uf was achte, was „normali“ Symptom chönd si und wie wiit s‘Chline isch.
Hend iers scho öpperem verzellt? 🙊😃 bi eus wüsseds eusi engschtw Fründe, aber ich würs so gern minre Familie verzelle, aber glichzitig bis zum 1. Untersuech weisch halt glich nanig öb überhaupt alles okay isch… bim
Erschte hemmers würkli ersch nachem 3. Monet gseit. Wie mached iers? 😊
@Groan bim erste SS hämer famiilie gseit woni ersti untersuchig gah ha, und bim zweite hämers allne scho gseit obwohl ich nani termin gah ha, finde es chan immer was passiere , ich finde Familie esch immer ersti stell zum säge esch nur mini meinig ned bös gmeind
@Lili27 ahja keis Problem! Ja das immer öppis chan passiere, das hemmer eus au überleit, mer würed das ja denn au verzelle. So chunts denn eigentlich gar ned so drufa…
Han gester zum FA müesse. Han liwchti blüetige gha😔.
Leider is nu z früeh zum alles erkenne bzw dr embryo. er het gseiht so wiit er gseh, sig alles guet, sig aber schwer ihzschätze. 😔 drückeder mer di dume🍀☺️
@GroanMerci ☺️ Ja han gester eifach en Notfalltermin übercho. und ets muessi den negst Wuche nomal verbi, iner hoffnig dass är chli meh gseht und en FG cha usschliesse. Aber wenns denn guet usgseht wär de Endi April drichtig Unersuechig☺️
@LillyFee oo hoffe kommt alles gut, war au in notfall nicht wegen blutung sondeer wels mehr au ned guet gange esch und bi mir hät mehr au ned viel xseh jetzt mussi wartw bis zum termin und hoffe das mehr den was xseht
Hallo zäme. Ich han hüt positiv testet, wenn alles guet chunt sötts bi üs au es dezemberli gäh, ca 11.12.22. Hoffe jetzt fest es blibt bi mier und alles chunt guet🙏
Momentan hani na gar kei Symptom usser am Nami e meega Müädigkeit..! I de 1. SS hani bis in 5. Monet Übelkeit gha, hoffe wirde verschont dasmal🤣Regelmässig chli was Esse hilft da sehr!
@Lili27 oh nei, werum meinsch? Wege dem wod etz gha hesch? Mer hoffed aber ganz fesch das namal sone tolli Schwangerschaft döfsch ha! Grad nebme Chline na!
Aber ich mach mer au chli Gedanke. Bin i minre 1. SS ab em 6. Monet dehei chrank gschriebe gsi. Han links under de Rippe mega starchi Schmerze becho bim Sitze und Stah. Han meega vill müsse ligge. Das wüsst ned wie mache weni das jetzt hetti mit eusem Sohn! 🙈😳 bin so fescht am bete dasses guet chunt🙈🤣
@Groan Ich bin au am positiv denke und wünsch mir au so e tolli SS wie bim erste aber ich merk selber das mich die zweiti SS recht schwär macht, amigs chani mi wüki ned bewege oder was mit mim Sohn mache weli so kabot bi und so schmerze ha aber glich denki positiv, irgendwie machs mir weh wege min sohn dasi mich ned 100% cha i lo uf ihn
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
155
5
mueas mi ets wirkli mal dra setze und mi meh informiere🙈
155
223
5
Aber wie die Wuche berächnig gaht, Was jetzt mit minem Körper alles passiert und so nu nit wirkli
5
155
223
223
Erschte hemmers würkli ersch nachem 3. Monet gseit. Wie mached iers? 😊
155
6
5
223
223
5
5
Leider is nu z früeh zum alles erkenne bzw dr embryo. er het gseiht so wiit er gseh, sig alles guet, sig aber schwer ihzschätze. 😔 drückeder mer di dume🍀☺️
223
5
223
6
155
5
@Lili27 oh was hesch den kah?
155
6
155
5
oije hoffe geiht bald besser ☺️🍀wenn hesch dr negst Termin?
155
6
33
155
5
@minggi oh schön gratuliere 🤩is dini erst ss?☺️
33
223
@Lili27 hoffe dier gahts bald wieder besser und s‘Chline isch wohlbehalte!
155
33
6
5
mier isch eigentli nie schlächt, aber han immer so starch blähte buch, au wenni nit vil gässe han 🤔
155
223
155
223
Aber ich mach mer au chli Gedanke. Bin i minre 1. SS ab em 6. Monet dehei chrank gschriebe gsi. Han links under de Rippe mega starchi Schmerze becho bim Sitze und Stah. Han meega vill müsse ligge. Das wüsst ned wie mache weni das jetzt hetti mit eusem Sohn! 🙈😳 bin so fescht am bete dasses guet chunt🙈🤣
155
6
5
6
5
33
223
223
5
aber veli is au d ufregig nu😂😂😂
@Groan ja vor em gwicht hani chli amgst dases z schnäll chunt und nacher nit so schnäll wieder gaht wies isch cho🙈😂🤷🏼♀️