Froue i bruche mal wieder öies Schwarmwüsse 😊:
Welles Milchpulver gäbit dir & wiso? S giit ja so viel verschiedeni. Gibe momentan siit knapp 1 Wuche ds Hipp Combiotik Pre Nahrig, jewils afe 1 Mahlziit am Tag (dr Räscht MuMi) & mini chliini reagiert so chlii mit Buechchrämpf & het teilwiis mitem 💩 chlii meh Müeh.. Bi um jede Tipp dankbar & danke afe scho im Vooruus
Kommentare
1
2
1
1
1
531
57
430
Buchkrämpf sind aber bis zum 3monet fast normal da hilfst zb flatulex 😄
669
do hets bricht vo kassesturz…
7
Habe den Tipp bekommen von einer Freundin, Ziegenmilch zu verwenden. Es soll besser verdaulich sein, vielleicht hilft es.
340
0
430
430
0
531
430
860
(Er het en chline Zahnschmelz defekt und us dem Grund hemer wie müesse ufhöre mit Milch i de Nacht)
Ich glaube schlussendlich wirsch es denn selber merke was für din chline sbeschte isch...
Ein Arzt seit das und de ander seit dies... Es isch also beides guet...🥰
440
Was mich biz irritiert isch das Aptimel pre 7,2 gram Zucker het.
Bim Bimbosan wirbt mit ihrne Produkt das sie bi allne Produkt kei Kristallzucker und Zuckerzuesatzstoff zuesetzet. Das find ich natürlich mega wichtig.
Het da au öbbert erfahrig gmacht oder kennt sich da chli besser us?
Danke eu♥️🤗
440
440
Aber den isch das mal de Natürlich Milchzucker wos azeigt👍
531
440
4
Das habe ich von der Hebamme bekommen.
4
Hier kommt noch der Artikel über die Schadstoffe. Wenn ich es richtig verstanden habe, dann ist Palmöl auch verantwortlich für Schadstoffe in der Milch. 🤔🤔
430
Wie sho gseid us mini sicht ish bimbosan super premium pre am beste nach jahrelang aptamil konsum vo mir und familie
Es ish es schwizerprodukt und git au sehr viel verschiedeni sorte 😃
430
Aber ebe 😂 jeder wie er möchte
440
33
1
337
430
430
1
33
337