Welles Milchpulver?

Froue i bruche mal wieder öies Schwarmwüsse 😊:
Welles Milchpulver gäbit dir & wiso? S giit ja so viel verschiedeni. Gibe momentan siit knapp 1 Wuche ds Hipp Combiotik Pre Nahrig, jewils afe 1 Mahlziit am Tag (dr Räscht MuMi) & mini chliini reagiert so chlii mit Buechchrämpf & het teilwiis mitem 💩 chlii meh Müeh.. Bi um jede Tipp dankbar & danke afe scho im Vooruus

Kommentare

• & jetzt noch auf Deutsch.. Sorry bin Neu in diesem Forum.. 😊Ich bin ein wenig verzweifelt, weil ich nicht genau weiss, welches Milchpulver ich kaufen soll. Seit einer Woche gebe ich momentan Hipp Combiotik Pre Nahrung, jeweils eine Mahlzeit (sonst noch Muttermilch) & meine kleine reagiert teilweise wieder mit Bauchkrämpfen & hat teilweise mit Ihrem Stuhlgang wieder mehr Mühe. Was gebt Ihr Euren Kindern?
  • Ich habe meinem Kleinen Bimbosan Bio gegeben. Nach Kuhmilchallergie und Spezialnahrung hat er das dann gut vertragen🥰
  • Mir immer holle.. top
  • Mir Aptamil Pre will mini Twins das scho im Spital becho hend will mer hend müesse zueschöppälä.
  • I ha bedne au Hipp Combiotik ghä und es hend beid gued vertreit.
  • Mier hei au aptamil pre gha. Mini Hebamme het üs das empfohle gha
  • @Marinel Mein Sohn ist jetzt bald 5 Monate alt und bekommt von Anfang an Hipp pre. Da ich erst spät den milcheinschuss hatte und auch nicht genug Milch, hab ich gestillt und gleichzeitig den schoppen gegeben. Er hatte auch viel Bauchweh und Krämpfe. Ab dem 2. Monat hat er auf einmal nicht mehr an der Brust getrunken. Ich hab eine Brust Entzündung bekommen und musste abstillen. Seitdem bekommt er nur den schoppen und er hat keine Probleme mehr gehabt mit der Verdauung
  • Bimbosan super premium nach aptamil da ich chli schlechts über aptamil glese ha daher hemmer mit 5mönet de gwechslet ohni buchkrämpf

Buchkrämpf sind aber bis zum 3monet fast normal da hilfst zb flatulex 😄
  • Ich habe Ziegenmilch von Holle.😊 Mein Kleiner hatte die selben Probleme ist. Jetzt ist es besser geworden.
    Habe den Tipp bekommen von einer Freundin, Ziegenmilch zu verwenden. Es soll besser verdaulich sein, vielleicht hilft es.

• Da mein kleiner von Geburt an im Kinderspital war und dort Aptamil PRE zugefüttert wurde sind wir ausser einer kurzen Zeit Bimbosan dann bei Aptamil geblieben.
  • Unsere 5 Monate alte Tochter musste ich 2 Wochen nach der Geburt „zuschöppelen“. Wir haben dann mit Aptamil Pre gestartet, das hätte sie auch im Spital erhalten. Sie hat dann ziemlich schnell mit Bauchkrämpfen reagiert. Habe dann von der Kinderärztin Flatulex erhalten. Ein Hub vor dem Schoppen und dann ging es relativ schnell viel besser. Beim Aptamil finde dort die Büchse einfach „gäbig“ - gibt Abfall aber kann gut geschlossen werden. Mittlerweile haben wir den Mittags - Schoppen mit einem Brei ersetzt aber sind immer noch beim Aptamil Pre. Das ist halt das am Muttermilch ähnlichsten. Meine Kinderärztin hat mir empfohlen solange wie möglich beim Pre zu bleiben und nicht mit den Nummern zu steigern. Die haben halt schnell noch mehr Kohlenhydrate - sind zwar sättigender aber wenn der Pre reicht, sehe ich nicht ein zu wechseln. ☺️
  • @Deborah Pre gibt es von jeder marke nicht nur aptamil 😄
  • Und die mumi ändert sich ja auch nach einer zeit für etwas sind ja die Nummern für nichts forschen ja diese Leute nicht was das beste fürs baby ist ☺️
  • @samira. Das ist mir auch bewusst - habe nicht behauptet dass es Pre nur von Aptamil gibt 🤓Ja die Nummern sind schon für etwas, nämlich für mehr Sättigung 😉
    Miette
  • Da kann ich mich @Deborah anschliessen. Mein KiA und die Hebamme haben empfohlen, dass man bis jährig mit Pre bleiben soll. Da es der muttermilch am ähnlichsten ist. Die höheren Nummern sollen mehr zucker enthalten und mehr sättigen. Habe es auch so gemacht. Danach haben wir Vollmilch gegeben. Habe nie Auf höhere stufen gewechselt.
    Deborahsamira.
  • @Deborah Ja war jetzt kein anstoss oder so 😅 aber eventuell hätte jmd verstehen können das es nur pre von aptamil gibt und so mit nur pre geben kenne ich halt garnicht und wurde mir auch nie so gesagt daher denke ich fahrt man auf beiden schinen gut ob nur mit pre oder der reihe nach
  • Min chline het bis 10 mönet au nur Pre Aptamil, de Arzt het eus au gseit ka bim Pre blibe, aber min chline isch wie nie satt gsi i de nacht, denn hemmer uf Milupa ab 10 mnt gwechslet da er nur no i de nacht milch trunke het. Mit 15 mnt hemmer ahgfange Milch verdünne damit er langsam nüme Milch i de nacht trinkt weg sini zähnli mit 18 mnt bis jetzt het er nur no Wasser i de Nacht trunke.
    (Er het en chline Zahnschmelz defekt und us dem Grund hemer wie müesse ufhöre mit Milch i de Nacht)
    Ich glaube schlussendlich wirsch es denn selber merke was für din chline sbeschte isch...
    Ein Arzt seit das und de ander seit dies... Es isch also beides guet...🥰

Summer2018
  • Ich kenn mi gar nöd us bi Milch wils mini ersti SS isch. Drum hetti grad e frag a eu🤗 Also bi mir gahts haubtsächlich drum falls ich nöd chönt Stille das ich mich scho biz informiert ha.

Was mich biz irritiert isch das Aptimel pre 7,2 gram Zucker het.
    Bim Bimbosan wirbt mit ihrne Produkt das sie bi allne Produkt kei Kristallzucker und Zuckerzuesatzstoff zuesetzet. Das find ich natürlich mega wichtig.

Het da au öbbert erfahrig gmacht oder kennt sich da chli besser us?
    Danke eu♥️🤗
  • Sorry meine kei unnötigi Zuesatzstoff nöd Zuckerzuesatzstoff.
  • Ah ha grad gseh das das chli irrefüehrend isch mit dem Zucker die hend all au, au Bimbosan. Het mir grad biz verwirrt🤣☝️
    Aber den isch das mal de Natürlich Milchzucker wos azeigt👍
  • @Zireael ich glaube man macht mit keinem babymilchpulver etwas falsch. Wie schon @samira. sagt sind alle gut erforscht. Es muss einfach für dich und dein baby stimmen. 😉
    Zireael
  • @Miette ja das denki au das mer da nüt falsch mache chan. Mir sind Inhaltsstöff halt sehr wichtig wie Bio etc. Au bim Esse für mich oder bi Kosmetikprodukt. Klar Gsunheitsgfärdend isch sicher keis. Ha denkt öbber weiss gead en Unterschied😉

• Das habe ich von der Hebamme bekommen.
    Sova
  • 56787e70-b3e6-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg5696b4d0-b3e6-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg
    Hier kommt noch der Artikel über die Schadstoffe. Wenn ich es richtig verstanden habe, dann ist Palmöl auch verantwortlich für Schadstoffe in der Milch. 🤔🤔
    snowangelZireael
  • Jaa aptamil het ja jitz shinz eh linie ohni palmöl

Wie sho gseid us mini sicht ish bimbosan super premium pre am beste nach jahrelang aptamil konsum vo mir und familie

Es ish es schwizerprodukt und git au sehr viel verschiedeni sorte 😃
    BellZireael
  • Weil aptamil stinkt für mich nid nach milch und ish au so mega grussig und bimbosan het würk de milchgschmack und au farb vom pulver sind welte

Aber ebe 😂 jeder wie er möchte
    Nalan83Zireael
  • @Bell Danke viel mal für de Bricht👍 Gür mich demfall Bimbosan die richtig Entscheidig 😄
  • Den hani da au nu en frag, min chlii wird jetz bald jährig. Trinkt mängisch chuehmilch mit biz wasser verdünnt. Wenn er eifach z.b. morge und abed schoppe het sölli da es pulver inne tue? Z.b. jemalt oder so. Han kei ahnig het da epper erfahrig?
  • @minggi nei muesch kein zuesatz dri tue. du chasch natürli wennt wetsch aber ha ich nie gmacht.. sie hend ja mit em esse alles wos bruched.
  • Mir hend au s bimbosan bio geh..has zwar amigs nu ide apo chöne chaufe isch mer aber glich gsi ☺️und bigaia tropfe für d darmkulture..git viel weniger chrämpfli aso bi ois bi beidne so gsi..ich glaub im bimbosan hets au scho chli dibe wenni mi ned tüsche🤔
  • @Mangoo Genau ide apo und im coop chame bimbosan nur kaufe oder halt online
  • @minggi Du chash guet jemalt ine due oder es löffeli ovomaltine mini hend ebe das jemalt nid gern kha has ab und zueh für nacht schoppe gäh aber au nid jede abe erst wo den mini so 2 isch worde het sie immer ihre ovi wölle 😄
  • @minggi Es git suscht vode Bimbosan ab Jährig es super Kakaogetränk wo Alosan heisst. Eusi beide liebed das hüt na (2&4 jährig) und für ufd nacht gits suscht s‘Good night wo na was beruhigends für ufd nacht dinne hett. Chasch beides mit Verdünnte Milch oder au Schoppepulver amache. Hoffe es hilft dir wiiter
    samira.
  • Danke üch. Han jetz mal jemalt gholt. Das chani grad für die ganz familie ihsetze 🙂
  • Ich han das au gha aber han recht schnell wieder ghört wills so viel zucker dine het und mini chind am abig immer so uftätscht het🙈😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum