Isch au öber gstresst vo eui wenn öbis isch gönt ihr grad id Luft und sind gnervt, händ ihr mir Tipps wie me da wieder anebringt das me nüm so gstresst und gnervt isch, danke für Tipps
I mache Yoga das hiuft mir scho sehr u versueche immer mal Zyt für mi ussezhole. Was nit immer eifach isch. Aber bim Yoga cha mini chlini Muus debi si. Meistens spiut sie näbedranne.
Han das au s erschtmal gha, will ich mit de aktuelle Situation total überforderet gsi bi…
Mir hend Zeller Entspannigstablette(Pflanzlich) gholfe zum obe abe cho..und eifach Affirmatione uf Youtube lose und eimal meh ziit für sich selber schaffe, au wenns nöd grad eifach isch🙏🏻 Viel Erfolg und alles Gueti🥰
Was mir amig hilft sind Atemüebige sogenannti Pranayamas usem Yoga. Ich bin au Phasewiis mega mega gstresst und den suech ich mer es stills Plätzli und atme bewusst ii und uus (machi amel so 10-15min) und versueche de Atem au wahrzneh. Yoga isch au für mich en mega Usgliich. Aber bewusst schnuufä gaht so hüüfig vergesse, meistens schnuufemer ebe sehr flach oder teilwiis au gar nöd ohni das mers merked.. Tüüf und bewusst atme hilft enorm, find ich!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
860
Sofort drüberd rede macht mich nur no me hässig...
626
33
334
39
8
39
6
7
Mir hend Zeller Entspannigstablette(Pflanzlich) gholfe zum obe abe cho..und eifach Affirmatione uf Youtube lose und eimal meh ziit für sich selber schaffe, au wenns nöd grad eifach isch🙏🏻 Viel Erfolg und alles Gueti🥰
40