HILFE: Erste Erkältung😮‍💨

Hallo ier Liebe!
Eusi knapp 6 Monet alti Tochter het die ersti Verchältig iigfange und zimli en zäche Schleim im Hals wo nöd mag weggah😫Chans au schlecht nachere Kochsalzlösig usesuuge..
Au eb liechte Hueste het sie🥺Und extrem ahänglich/brüelt oft und schlaft sit 4 Täg ungmöglich allei ufem Rugge, nur bi mir uf de Brust (mittlerwiile Ruggeschade🫢)

Het öpper Tipps und Tricks demit mer das baldmöglichscht hinder eus hend?🙏🏻

Kommentare

• Mir hend eusem Sohn meischtens Thymian salbe uf de brust und rucke gstriche, ufs näslifügeli engelwuz Balsam vo Homedi, zimmer halbstund vorem schlafe gah mit (Puressentiel Luftreiniger) gsprützt und ufm füechte Nuschi en chline sprützli. Woner gaaanz verstopfti nasse ka het hämmer sini näsli duregspüelt.. ich muess aber sege ich han abartig angst davor ka ich ha mich nie getraut ihm näsli spüle, bi deswege schnell zum doktörli go abspüele 🤭😂 aber er het nachdem wükli bis 1 tag ruhe ka und het eso chöne milch trinke. Gege hueste hämmer Omida hustensirup homöpathidch
    Nihan
  • Was bi eus immer super gsi isch, isch uf dNase Engelwurwurzel salbi und uf dNacht eh Zwible ufschnidä und näbes Bett stelle ... stinkt zwar 😆 aber hilft wunderlich ..wünsche ganz gueti besserig
    Nihan
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum