Ich verzwifle jede tag meh😵💫 mini tochter (17mönet) het scho länger mega problem mitem ischlafe. Ab und zue bini bis zu 2stunde mit ihre und sie schlaft eif nöd ih obwohl sie mega müed isch. Sobald sie d‘auge zue het und ich weggang isch sie grad wieder hellwach und es brucht wieder es zitli bis sie ischlaft. Het echt öper tipps was helfe chan😅 Bin langsam am aschlag und reg mich jede tag meh uf
Kommentare
860
Wenn er sötigi phase het probieris ihn eifach allei im Bett zlah mit sini kuscheltierli aaaab und zue schlaft er allei ih.. vlt isches ihm zviel mite wipperei... 🙈🤔
Ab und zue lahni ihn suscht eifach no es stündli wach aber Spiele nöd mit ihm sundern tanze chli dur dwohnig,.mit abegdimmte liechter.
Ab und zue lieg ich nebet ihm bis er wükli voll im tüfschlaf isch sobald ich ihn anegleit han, er kontrolliert oft obi no da bin und wenni nebedra liege, liegt er au wieder here 🙈😩
Ich ha leider de grund nonig usegfunde, ich denke es sind eifach so phasene, oder schüb, oder es git halt momente wo sie me eusi nöchi bruchet.
Hend ihr es Ritual zum de tag Abschlüsse? Zahne? Schub? Oder vlt schlaft dini chli zlang am tag? Oder zspaht ? Dass sind so fie einzigi sache wo mir bitz ghulfe hend durch so Momente. Ich lahn ihn ab 13:00 max. 45 minute schlafe denn wecki ihn langsam. Er schlaft eso besser ih i de nacht wenn er 7 - 8 stund am stuck wach bliebt. 🤭
Bisch imfall nöd allei muess mi mega zemme rise, es regt mega uff wenn denksch phh jetzz schlaft er und denn stahsch uf und da zapplets wieder 🤭🙈
Aber leider leider passiert das immer wieder...
1