Unterhosen

Hallo Zämme
So mir händs jetzt au endlich gschafft 👍😅👌
Mini Tochter isch jetzt sit 3 Täg trocke und de wunsch isch vo Ihre sälber cho ....

Jetzt isch das aber so sie wot kei unterhosä ahzieh 🤔 sie seit ihre gat dUnterhose is Füddli .. ha scho alli probiert .. normali Slipps oder au Panties .. kannt öper das problem ?

Jetzt bini am überlegge mal bide buebeabteilig bodershorts zkaufe 😏

Kommentare

• Heey ich kenn das no vo mini schwöster damals, mir sind au zu de buebe abteilig gange boxershorts gohole. Ooddder bonprix het lange unterhose für meitlis gönd bis oberhalb vo de chnü.. mini schwöster isch extreem zfriede gsi mite boxershorts. 🙏🥰
  • Probiers doch würklech i dr buebeabteilig, git ja o dert normali slips u di si sicher ä chli witer gschnitte…i choufe sä geng im h&m, finge diä si guet gschnitte. Villech muess si säch o eifach ads nöiie gfüu gwöhne? U wet sä de mau nume i dä ungerhose lasch dahei ohni hose für dra ds gwöhne u de würdsch o grad gseh öb si würklech i spaut gö oder öb sis nume ds gfüu het?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum