Hets do inne Mamis wo e sternekind hend gotz eu au so, dass es eu schwerfallt sich mit mehrere mamis z‘treffe dehei und ihr hogged do ohni kind oder treffed eu ersch gar nöd und hend immer welchi usrede das ihr scho verplanet sind oder underwegs denn etc..
Well viel wo da nöd erlebt hend verstönd nöd wies i eim usgseht..🥺😔
Oder das mer mengmol afoch so täg hät wos eim afoch scheisse goht und me sis wunder nöd dör i de arme ha und rundume gseht wies anderi schö hend es kind hend und familie isch…wo eim den soooo sehr verletzed🥺😢
Jo und das mitm krieg macht mer au sehr z‘schaffe das do no e atomwaffe abglo wird und mir nümme lang döred chönd lebe oder krank werded dur das…
Und angscht das me kei Kind meh falls denn so wär me chönt becho und allei word blibe..hend die einte vo eu au z‘kämpfe demit?
Oder was denket ihr was wird passiere?😔
Sorry für de lang Text sind afoch sache wo mi immer ploget 🥺😔
Kommentare
626
Phu ich verstohn di extrem guet han au ä Sternkind, i enem Johr sind en huufe kolleginne au schwanger worde min Brüeder isch Papi worde 3 täg vor üsem ET vom Stärnkind und mir is extrem schwär gfalle.I ha mi zrug zoche bi au inä rächts tüüf gfloge, wels bi üs scho bald 4 Johr au nö wet klappe mit em Kinderwunsch isch alles mitenand gad gsi.
Me isch idä Familie nie verstande worde und das häd extrem viel energie brucht.
Lo di unbekanterwiis drucke und du bisch nö eleige es gid e huffe mami und papi wo mit dem schmerz leider mönd läbä 💞