Hey nei ich bringe das blöde Elevit nid abe. Ir letzte SS hanis gmörseret u mit Banane abegwürgt. Doch das woni jetzt übercho ha het so e gumischicht u inne gliberig. Chas nid schniide, chas nid uflöse u au nid schlücke.
Gitsnüd i Granulat, Pulver, Sirup? Bi doch wohl nid di einzig wo problem dermit het 🤷♀️
ah okay de het mer jetzt alles i eim hmm.
jo gang doch id apothek ond säg du wetsch all die sage als einzeltablette de chasch au grad luege öb si chliner send. und de fa chas der jo als rezept nochereiche
Hallo zusammen
Nach einigen Tagen stillem Mitlesen (Danke :-)) oute ich mich jetzt auch mal. Ich bin ca. in der 8. Woche und freue mich auf unser 2. Wunder Anfang Januar. Unser Sohn wird im Juli 2. Die 2. SS verläuft bisher ähnlich wie die erste, ich spüre einfach viel mehr, dass sich da unten was tut und öfter übel ist mir auch. Da ich im Februar einen natürlichen Abgang hatte, durfte ich bei dieser SS schon zum Ultraschall und diesmal scheint alles zu stimmen :-))
Hallo zusammen
Nach einigen Tagen stillem Mitlesen (Danke :-)) oute ich mich jetzt auch mal. Ich bin ca. in der 8. Woche und freue mich auf unser 2. Wunder Anfang Januar. Unser Sohn wird im Juli 2. Die 2. SS verläuft bisher ähnlich wie die erste, ich spüre einfach viel mehr, dass sich da unten was tut und öfter übel ist mir auch. Da ich im Februar einen natürlichen Abgang hatte, durfte ich bei dieser SS schon zum Ultraschall und diesmal scheint alles zu stimmen :-))
Hallo zusammen
Hallo zusammen
@Kringel E cha ou kei Tablette schlöcke! E hamer agwöhnt emmer öppis ässe, zom sie näh. Das heisst e nehme en bess vom Brot, grad vorem abeschlöcke nehmi Tablette ond verstecke sie im verbessene Brot. So klappets be mer met Tablette näh. Vellecht en Versuech wärt!?
@Kringel E cha ou kei Tablette schlöcke! E hamer agwöhnt emmer öppis ässe, zom sie näh. Das heisst e nehme en bess vom Brot, grad vorem abeschlöcke nehmi Tablette ond verstecke sie im verbessene Brot. So klappets be mer met Tablette näh. Vellecht en Versuech wärt!?
@Manu80 danke für de Tipp. Aber das hani au scho versuecht. Ich cha de eifach nid schlücke. Es stellt wie ab. Ha gester 4 Tablette mishandlet und alles mögliche versuecht. 😓
@Kringel Ich weiss nöd ob die so chöntisch chaufe. ich has jewils vo mim FA becho. Ich ha de inhalt nie hinterfrögt. suscht muesch din FA mal fröge. Aber sicher lieber soöpis als gar nüd willt d tabeltte ned abe bechunsch.
@Bibi83 ich has vorher au nie hinterfragt, doch si het mir gseid i söll luege dass die drü sache drin sii. Auso möchti das gern so mache. Morn lani mir ir Apotheke e mischig la zemestelle. U bis es fertig isch nimi eifach dFolsüri (Andreafol).
jo ha öppis gfonde tönt guet.
also wenns d chrankekasse au zahle wörd we s elevit de öberleggi mer da au.
so oder so jetzt muessi zersch mol am erschte termin en guete brecht becho ❤️
Hallo Zäme
Ha höt morge min erst Termin gha ond es esch alles tip top, mer hends Herzli gseh schloh ond das esch e grossi erliechterig gsi 🥰
Hoffe dass bald no wieteri positivi brecht vo euch werdet folge 😊
Hi Fraue... Wie gats üch? Isch üch au so schlecht? Ir 1. Ss isch das nid so krass gsi.
I ha scho x sache usprobiert: mehreri Mahlziite, Sea Bänder, Ingwertee, Fencheltee, Itinerol B6,...
Mi Teamleiter finds nid so toll dass i immer mal wieder ufs Klo muess go 🤮 u het mir empfole mi krank schriibe la.
Mi FA het mir jetzt aber lieber es Rezept usgstellt per Tel. (er isch zimli gstresst gsi u het mi gar nid richtig la usrede) für Cariban.
Doch im Internet gits mehreri Brichte dass das Fehlbildige cha ge u Fehlgeburte.
Jetzt bini völlig verunsicheret. U getrau mi gar nid recht nomau azlüte.
oh je @Kringel i verstoh dini bedenke. da esch echt en doofi situation, vorallem au em büro. demfall hesches au scho müsse säge? hesch d möglechkeit för homeoffice?
Ich bi zwar us dr Oktober Gruppe - ich erlaub mir trotzdem do en chline Kommentar
Ich fühl mit dir liebi Kringel. Am afang vo miner Schwangerschaft isch mir au immer schlecht gsi, vor allem am nomitag und am obe. Ich han au s Cariban und Itinerol becho. Mir persönlich het s Itinerol mehr gholfe aber au mitm Cariban isch mir besser gange.
Zu Medikamente in dr Schwangerschaft het jede sini meinig aber ich denk dr Arzt würd dir nüt ufschribe wo dim Baby schadet, darum denki darfsch das au neh wenns dir hilft.
Ich bi denn 4 oder 5 wuche komplett krank gschribe gsi (aber no wege andere Probleme, nid nur Übelkeit) und schaff im moment 50% und mit dr zit wirds besser mit dr Übelkeit. Schad, het di Teamleiter do kei Verständnis- ich find er sett froh si, das du chunsch go schaffe au wenns dir nid so guet goht.
Velicht het öper no en anderi idee, wenn du bedenken hesch wege de medis?
Danke @Mamelo und @Esperanza
Homeoffice gat bi mim Job leider nid.
Dezue chund dass i meega mühe ha Tablette schlücke. Ha nach langem sueche Vitamintablette gfunde vo Burgestei woni guet cha mörsere. Itinerol b6 hani drum au Zäpfli gno statt Tablette.
Aber bi Cariban gits nur Kapsle woni nid darf ufdue oder mörsere.
Ha jetzt nomau am FA aglüte u dFrau am Tel. het chli verständnislos gseid si degs am Arzt wiiterleite.
😔 Mann... Cha ja au nüd defür dass ich das nid chan. Ich weiss dass das viil nid verstönd wieso, aber chas gliich nid ändere.
Danke @Mamelo und @Esperanza
Dezue chund dass i meega mühe ha Tablette schlücke. Ha nach langem sueche Vitamintablette gfunde vo Burgestei woni guet cha mörsere. Itinerol b6 hani drum au Zäpfli gno statt Tablette.
Ha jetzt nomau am FA aglüte u dFrau am Tel. het chli verständnislos gseid si degs am Arzt wiiterleite.
😔 Mann... Cha ja au nüd defür dass ich das nid chan. Ich weiss dass das viil nid verstönd wieso, aber chas gliich nid ändere.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
425
241
Gitsnüd i Granulat, Pulver, Sirup? Bi doch wohl nid di einzig wo problem dermit het 🤷♀️
425
241
425
jo gang doch id apothek ond säg du wetsch all die sage als einzeltablette de chasch au grad luege öb si chliner send. und de fa chas der jo als rezept nochereiche
241
425
7
7
7
7
7
0
0
241
1
1
1
241
241
U so wie ich gseh isch bim Natalbebe nid alles drin
1
241
1
425
241
425
also wenns d chrankekasse au zahle wörd we s elevit de öberleggi mer da au.
so oder so jetzt muessi zersch mol am erschte termin en guete brecht becho ❤️
34
Ha höt morge min erst Termin gha ond es esch alles tip top, mer hends Herzli gseh schloh ond das esch e grossi erliechterig gsi 🥰
Hoffe dass bald no wieteri positivi brecht vo euch werdet folge 😊
425
@Satsuma
241
241
Ich ha jetzt dTablette vo Burgestei gno. Die chame guet mörsere u si hey kei grusige Gschmack im Muul. Eifach Pulver u nid so bitter wie dElevit.
So zur Info, falls süsch no öper mühe het mit Tablette schlücke.
😊
1
425
241
I ha scho x sache usprobiert: mehreri Mahlziite, Sea Bänder, Ingwertee, Fencheltee, Itinerol B6,...
Mi Teamleiter finds nid so toll dass i immer mal wieder ufs Klo muess go 🤮 u het mir empfole mi krank schriibe la.
Mi FA het mir jetzt aber lieber es Rezept usgstellt per Tel. (er isch zimli gstresst gsi u het mi gar nid richtig la usrede) für Cariban.
Doch im Internet gits mehreri Brichte dass das Fehlbildige cha ge u Fehlgeburte.
Jetzt bini völlig verunsicheret. U getrau mi gar nid recht nomau azlüte.
425
71
Ich bi zwar us dr Oktober Gruppe - ich erlaub mir trotzdem do en chline Kommentar
Ich fühl mit dir liebi Kringel. Am afang vo miner Schwangerschaft isch mir au immer schlecht gsi, vor allem am nomitag und am obe. Ich han au s Cariban und Itinerol becho. Mir persönlich het s Itinerol mehr gholfe aber au mitm Cariban isch mir besser gange.
Zu Medikamente in dr Schwangerschaft het jede sini meinig aber ich denk dr Arzt würd dir nüt ufschribe wo dim Baby schadet, darum denki darfsch das au neh wenns dir hilft.
Ich bi denn 4 oder 5 wuche komplett krank gschribe gsi (aber no wege andere Probleme, nid nur Übelkeit) und schaff im moment 50% und mit dr zit wirds besser mit dr Übelkeit. Schad, het di Teamleiter do kei Verständnis- ich find er sett froh si, das du chunsch go schaffe au wenns dir nid so guet goht.
Velicht het öper no en anderi idee, wenn du bedenken hesch wege de medis?
Lg
Esperanza
241
241
71
71
425
241
@ Mamelo danke für de Tipp. Stützstrümpf legi au scho si 1 Wuche ah wegem Kreislauf am morge.
425
425
termin 8.1.
241
Muess no 2 Wo warte
2
Mein ET ist am 25.01. 🤩🤩🤩
2
Mein ET ist am 25.01.
2
Mein ET ist am 25.01. 🤩🤩
2