2Jährige Stürmt nach Milch, trinkt dann trotzdem nicht🙄

Meine Tochter 2 Jahre alt, trinkt einmal bis zweimal am Tag Milch. Seit 4Tagen sagt sie das sie Milch möchte wie immer und dann mach ich es bringe es zu Ihr, dann möchte Sie es doch nicht. Probiert nicht mal🙄. Schlimmer in der nacht sagt sie Milch Milch weint halb, dann bring ichs Ihr und Sie möchte es nicht dreht sich um und schlaft🙄. Vorhin verwacht ist aufs Sofa sagt Milch Milch Milch ich mach Milch und wieder sagt sie nein nein Sie möchte nicht.

Kennt das jemand..?

Kommentare

• Ich han die phase im moment au mit min Sohn. Es isch glaub phase oder de zweijährigs schub da..
    Es isch wukli schlimm und brucht mega Geduld. Er verlangt zbsp au sini milch i de schnabeltasse und wenns de papa git, wot ers nöd wennichs bringe nimmt ers aber er isch denn so hässig denn wot ers doch vom papa denn chunt papa und gits ihm aber nei es isch zspaht er wet kei milch meh. Und denn ischer mega hässig.
    So isch das au mit ufm balkon sitze, er wet zerscht nur mit papa und denn muessi au dazue, wenni grad nod chan gits en meeega geschrei und wenni Schlussendlich mit usegahn isches ebe wieder zspaht, da ischer scho gladet und hässig und gaht meischtens i sis zimmer und rüehrt spielsache us oder leehrt legos us.
    Oder weehe die legos gönd nös inenad ine so wie er wot.. es isch wie e tickende zitbombe, es cha jedemoment explodiere.
    Nüt bringt.... Weder Tröste no streng rede.
    Ich chan nur no da mit ihm am bode sitze und ihn eifach lah dass er die wuet woner ufgstaut het uselaht..
    Me seit es säg ja guet die Frustration bi de chline zuelah damit sie lernet damit umgah.. nur ich bi langsam au am endi und ich ha wükli seeeeehr viel geduld..

Das het er jetzt sit 10 täg.

Liesse aber sehr gern mit vlt het öpert e anderi idee 😂 mini geduld het nämli kei meh.

Fühle mit dir Nalan 🥰
  • Kenne mer au... ✌️ bi üs isch es aber scho biz besser worde.

1. isch d'Sprach besser wordenund sie cha eus gnauer säge, was sie brucht
    Und
    2. jedesmal wenn sie so en Usticker hend verbindet sich öpis neus im Hirn und sie lerned dezue. Sie lerned ehri Gfühl kenne und iizordne und dass alles immer wieder guet chunt und Mami und Papi do sind för eim, au wenn me d'Milch grad nöm het welle und sie sich fest an Chopf langed 🤪😅
  • mängisch wösses halt eifach ned wo he met sech. i ha mängisch s gfühl die milch esch so us de erinnerig us da wo eifach emmer alles geh het, dorscht glöscht, hunger gstillt ond nöchi geh. i merkes be eus au. wenner grad ned weiss wo he met sech de esch s erschte, en milch wo verlangt werd. er merkt de aber au schnell das es garned da esch was er brucht. aber ergend wo mumer jo afoh met usprobiere was eim bedröckt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum