well bim ct700 s chörbli no extra zahlsch ond ech dänke das mer de wage zo 90% sowieso zoge hättet. de esch d frog, ob mer äxtra nomeh wett usghä oder ned…
mer hend no s mätteli bstellt, damet e chli polschtered esch bim setze…
öbrigens wens ufwärts god, cha guet öber no vo hende zuesätzlech stosse…
zor zyt brucht alles chli meh zyt zom lefere… ech ha vori emol aglüte ond uf s band gredt. ech hoffe, dassi jetzt e röckmäldig becho. ech mälde mech, weni öbis ghöre!
Ich han eusen dozumal au det bstellt, isch au länger gange wie dasi denkt han..han aber au scho ghört dases sehr müehsam mit Kontakt ufneh isch..ich meinti bi eus isches 3-4 Wuche gange.
Und zum Polstere au wells schnell mit Chind dreckig wird, hemmer eifach immer es Badtuech drin.
@SmiLe86 ech ha öber erreicht, sett nöchscht woche cho, dass heisst total öbe drü woche… ha uf d handynommere uf de homepage aglüte…. +41764992533
sie heiged sovell bstellige öbercho ond chömed ned noche….
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
172
ha jetzt grad geschter bstellt… zor zyt 15% ☺️
89
172
89
172
mer hend no s mätteli bstellt, damet e chli polschtered esch bim setze…
öbrigens wens ufwärts god, cha guet öber no vo hende zuesätzlech stosse…
89
Hast du deinen bollerwagen erhalten?
172
89
172
89
Mein Mann hat auch schon geschrieben und keine Antwort 🙈
172
89
0
Und zum Polstere au wells schnell mit Chind dreckig wird, hemmer eifach immer es Badtuech drin.
172
sie heiged sovell bstellige öbercho ond chömed ned noche….
89
172
@SmiLe86 hesch du scho öbis ghört?
89
172
172
@SmiLe86 escher bi der au acho?
89
89
172
89