Hoi zäme 🙋🏻♀️
Ech be us Wolhuse, 29ni ond werde im August s erste mol Mami. do ech us mim fröndeschreis die ersti be, wörd ech mech öber köntäkt zo Mami’s / Baldmami’s zom ustusche, go spaziere oder käffele freue ☺️
Hallo zäme
Ich bi im September 21 Mami worde und chum ursprünglich vo Basel. Bi jetzt sit 4 Johr do aber ha leider no niemer in Luzern in mim Umkreis wo au Mami isch. Hät öpper Interässe sich mol bitz ustusche? Mir wohne im Gebiet Kantonsspital/Rotsee
hallo metenand ech ben désirée 39 gi han en tochter wo bald 4 werd 🥰 ech wohne zwar nöme in lozärn aber ben emer weder in lozärn wel mini familie no dete wohnt
wörd mi freue es mami lere kenne 😍
lg désirée
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
7
Ich bin 32gi, wohne in Eich ond werde im Novämber s erscht mal Mami, wörd mi öber en ustusch freue :-)
3
Ech be 33gi, wohne in Sursee und be Afang Mai s erschte mol Mami worde.
Wörd mech au öber e Ustusch met üch freue.
6
Ich bin 29zgi und endi April s erstmal Mami worde. Ich wohne in Kriens.
Leider kenni no keis Mamis vo de Umgebig.
Würd mich übe en Ustusch mit euch freue
28
Be 30 vom Obernau. ha zwöi kids babyboy 8 mönet Tochter 3.5 johr 🙂
29
Ich bi im September 21 Mami worde und chum ursprünglich vo Basel. Bi jetzt sit 4 Johr do aber ha leider no niemer in Luzern in mim Umkreis wo au Mami isch. Hät öpper Interässe sich mol bitz ustusche? Mir wohne im Gebiet Kantonsspital/Rotsee
24
wörd mi freue es mami lere kenne 😍
lg désirée