Mis chind isch 3 jährig. Ide letscht 2 jahr selte mal en Teller fertig gesse worde.
Wenn er morge biz und znüni gesse hät wird gant sicher zmittag nüt gesse. Wenn er zvieri gesse hät isst er nüt znacht. Er hät selte mal hunger u sehr selte wird mal würkli hungrig gesse. Meistens nur es paar biss. Dra bliebe findich bis jetzt häts ned würkli bracht. Zwüschet ine isst er au schoggi. Also wenn er mal öpis isst würkli nur 2-3 biss. Ich kenne suscht kei chinde wo so wenig esse düend. Wachse duet er ganz normal. Aber vitamine chanich mer so nöd vorstelle dass er gnueg bechunnt. Händrr tipps oder sind eui chinde au so?
Kommentare
778
240
778
Aber wie gseit jetzt isst er guet. Zum ässe zwinge chasch si nid und bewürkt nur s gägeteil. Mini Tochter isch 4 Johr jünger als mi Sohn und cha jetzt scho fascht mit de Portione mithalte vom Brüeder. 😂
425
znacht hemmer chalt hesse er het es halbs kochets ei gha.
das wars ond da esch tag för tag so. i has fang akzeptiert
26
860
240
33
211
240
488
Jetzt isch sie aber au extrem Heikel ... bi mir wot sie fascht immer nur sgliche... und ja kei Teigware und öppis wo sie ned kennt 🤔 duet sie ned emal probiere.
Aber sobald sie bim Grosi isch, isst sie alles und probiert au gern mal öppis neus 👌 jetzt isst sie au mal fisch und Teigware was sie vorher nie hät welle.
Hauptsach bim Mami verweigere und bim Grosi inähauä👌😆
240
860
Genau so wie mitem rest wenni bi ihre bin und ich ihm sesse gibe isst er nöd, aber vo mini muetter isst er chuchi Leer. 😂 Schad wohni so wit vo ihre suscht würi jedetag de sohn übere bringe 😂
790
425
335