Händer erfahrig damit. Baby wo monatelang jede tag stundelang brüelt u nie zfriede.
Mis chind isch mittlerwili scho 3 u isch immer no brüelig. Aber vorallem als baby hät mer ihn nie chöne beruhige egal ob flasche, singe, wigele, white noise, nuggi, träge nüt hät gnützt. Agfange hät er am 5i morge u am tag nur bim schlafe ruhig gsi.
Denn ab 4i nami isch wieder losgange no extremer zbrüele.
Jetzt im nachinein frögich mich obs evtl wegem schwierige geburt gsi isch?? (2 täg ileite, saugglocke)
Hät öper au erfahrig damit?
Au schwierigi geburt ka?
Kommentare
425
Mer hends au ned ganz eifach gha es esch nor gschlofe worde wenn mer s baby ometreit hend. tag ond nacht. mer hets nie, wörkli nie chöne ablege schösch esches weder losgange. 5 mönet hemmers metgmacht bevor mer eus externi hilf gholt hend.
höt esch besser.
mögli das es demet zue het i ha psychisch kei eifachi schwangerschaft gha ond be de geburt extrem schnell was jo au ned emmer positiv esch.
i wönsch euch alles gueti
240
Danke das wünschich eu au
425
425
240
174
4
240
Ja ich bin au no traumatisiert vo dere zit
4
Wasi demit säge möcht: ich glaub es gäbt so vill Gründ/Iflüss vo usse, werums so sii chan… mit Sicherheit chan mer das wahrschinli nie säge, was jetzt für weles Verhalte schlussendli usschlaggebend gsi isch.
4
148
i ha am afang, ouso nach ca. 3 wuche ihn au wuche ä haube tag mine eutere gä, dasi chli ha chönne schnuufe. d nächt si guet gsi, süsch wäri äuä düre dräit. einisch het är 7h eifach gschroue 🤯
9
mir hend 9 mönet schreiphase gha. sie het praktisch nüt gschlafe am tag und nüt het öppis gnützt. han mir de ide schreiambulanz hilf gholt.. es isch e schlimmi ziit gsi 😢