Hallo zusammen! Ich heisse Larissa, bin 30 Jahre alt und wohne in Hergiswil, aber ich bin ganz oft in Luzern, da ich dort arbeite. Aufgewachsen bin ich in São Paulo. Wir erwarten unser erstes Baby, ein Junge, im September/Oktober 2022 👶
Ich würde mich sehr freuen, mich mit Neu-Mamis oder werdenden Mamis auszutauschen und kennenlernen zu dürfen! Bis bald hoffentlich ☺️
Kommentare
7
Ich bin Tina, 32ig und bekomme unser erstes Kind im November. Wir haben eine Whatsapp Gruppe mit Mamas 2022. Möchtest du auch dabei sein?
Liebe Grüsse
Tina
1
Liebe Grüsse
Laura
7
172
be au vo lozärn, 38gi ond metem 2 kind schwanger☺️ chond de im november☺️grüessli
195
172
195
172
195
28
29
Ich wohn au z Luzern und bi vor 4 Johr vo Basel do hi zoge. Ha mi ersts Kind, e Büebli im September 2021 becho. Würd mi au über Kontakt mit anderne Mamis freue. Wohn Nöchi Kantonsspital und Rotsee. Wär au intressiert an dere Whats app Gruppe
Liebe Gruess Nadine
195
1
Ich be setz grad im August Mama werde und hätt au Inträssi a dere Whatsappgroppe:) Wär das möglich det ufgno zwärde?:)
195
7
Also wer gern i eusere Gruppe möcht debi si, chan mier gern en PN mit de Natelnummere schicke :-)
1
Ganz liebe Grüße
Rabiya
172