Hoi zäme
Hät öper au mal MGD gha i de ss? Ich chan sit hüt morge früeh nüt dine bhalte. A ässe isch gar nöd zdänke, trinke i chline schlück au nur sehr bedingt, früehner oder spöter chunts wieder use.
Mir gahts eigentlich okay, ich mach mir aber natürlich mega Sorge ums Baby, bin i de 18.ssw. Wänns morn nöd besser isch gangi natürlich zum Arzt aber wär glich froh um Erfahrigsbricht 😔
Kommentare
6
I ha das letscht Wuche o gad ka aber ha warschinli öbis fautsches gässe. I ha gar nüd meh chönne bi mir phaute nid mau ds Bioflorin Tablettli. Ha den no mit mire Hebamme telefoniert u ihre gseit dases mir gad nid so guet geit u i mir sorge ums Baby mache. Sie het gmeint gnue trinke das sig wichtig u i müessi mir kei sorge mache. Bi den ihr 17 Wuche gsi.
169
195
1
I haa vom 02:00 ah i de Nacht bis am Morge am 07:00 stündlich erbroche. Haa nünt chöne phalte nöd mol en chline Schluck Wasser.
Bi denn is Spitol för e Infusion well i mer eifach Sorge gmacht haa weg em Flüssigkeitsverlust. Am nöchste Tag bini wieder fit gsii wie en Turnschue😉
6