Hallo zusammen
Ich hatte die Woche das 1. Screening mit der Messung. Leider war es aufgrund der Kindslage sehr schwierig. Ich dachte erst es gäbe keine Messung was okay gewesen wäre. Nun wurde aber doch gemessen und der Wert ist nicht so toll....
Könnt ihr mich etwas aufheitern? Was waren eure Werte?
Habe noch keine Ahnung wie ich die Zeit nun Überstehen soll 😥
Kommentare
340
1
Was sagt den dein Bluttest, hast du das Ergebnis schon bekommen? Die Falte alleine ist ja keine Aussage.
Bei mir kam letzten September eine gesunde Tochter zur Welt und ich habe mir umsonst Gedanken gemacht.
425
340
425
440
425
Ich darf nochmals zu einem spezialisten messen gehen. sollte das ergebnis wieder nicht "gut" sein so würde ich es dann bestimmt noch durch einen anderen test absichern lassen wollen
145
145
11
4
0
425
I ha mi weder es bez gfange, d meldig verdaut. s wösse dasi em moment sowieso nüt mache cha hilft die ziit z öberbröcke. de luege mer nöchscht woche wiiter ond hoffe de uf gueti neuigkeite 🍀
211
mir hend su en wert unter 1:1000 ka. trotz gueter nackefaltig. bi mir isches vorallem de faktor alter gsi.
i han noch dere Info nomel es gspröch mit minre FA ka. mir isch wichtig gsi zwüsche das nu de wert vo trisomie 21 tüf gsi isch 13 und 18 hani en sehr guete wert ka.
mini FA het mir den de Nipt empfohle. Min Maa und i hend sehr lang hi und her diskutiert und am schluss hemer üs geg de Nipt entschiede. es het mi kai sekunde meh in de restlich SS beschäftigt. i han immer gwüsst das alles guet si wird und egal was isch hauptsach es chunt uf dWelt und wird gliebt egal mit oder ohni trisomie 21
0
min Wert isch au unter 1 : 1000 gsi! Und für üs isches au en riese Schock gsi! Ich ha denn de NIPT gmacht, will’s üs so belaschtet het! Zum Glück isch denn de NIPT guet usgfalle und d Nackefalte Messig isch au guet gsi! Miteme Trisomie-Chind chönntet mier guet lebä! Bi üs isch halt d Angst gross gsi wegä mögliche Herzfehler oder sus Komplikationä wo denn no chönntet zusätzlich si!
57
Ich hatte letztes Jahr auch keine gute Werte. Bei mir war es 1:15 und nackenfalte weiss ich zwar nicht mehr, aber beunruhigend. hab dann ein NIPT gemacht und der ist gut ausgefallen. Mach dir bitte nicht so viele Sorgen, es kommt alles gut. Ich drück dir die Daumen
425
ja mit meinem jetztigen wissen würde ich die nackenfalte auch nucht mehr kontrollieren lassen und direkt einen nipt machen auch wenn dieser sehr teuer ist.
solch eine angst braucht wirklich niemand in der schwangerschaft....
195
425
das tut mir sehr, sehr leid.
aber ich vermute mal es gab dann noch weitere abklärungen oder?
195
425
778
425
241
425
5
mier hebt dr nipt diräkt iner ssw 10 gmacht und selber zahlt. willwer genau das hent welle vermiede. hei es guets redultat becho aber z warte isch schlimm gsi ☺️
425
5
440
425
340
440
142
ich mein, wenn mer d'nackefalte misst, wett mer ja offebar wüsse ob alles okay isch? wieso denn nöd grad de NIPT und mer hät 99%igi sicherheit 🤔 dä stress brucht wüki niemer ❤️
241
142
425
es esch halt au bezven geldmacherei net dere gsundheit we emmer, glück und geld...
169
142
169
5
Mich heint die 500.- Kei rappe hert kah🤷🏼♀️
241
1
440
440
241
Bi gspannt ob de no e Rechnig chund oder nid. Wenn ja fändis no frech, will si nie informiert hey dass das extra kostet. D FA het mir gseid de ganz Test zahlt KK will de Nackefaltewert ir Grauzone isch gsi
110
440
425
jo be gspannt. letschtmol het de arzt no bluet gnoh zom d luege öb de rügge offe esch. da wärdes swcher au med zahle...
241
425