Ich ha eis vo Bikestar gnoh..
Mini hät mit 1½ scho demit chöne umefshre und es hät Luftredli was mir ebe bi Puky gfehlt hät ... die sind erst ab 12 Zoll mit luftreife...
Und mer chan Bikestar au guet ufestelle und sie fahrt jetzt ba mit 3½ na damit umä wenns Trettvelo zahsträngend isch 😅
Es isch echt liecht und hät en Ständer (es git verschiedeni)
Lueg mal ob ichs na finde 👍
Mir hend das vo Leg & Go gha us Holz und sind mega z‘friede gsi. Chasch de Rahme umchehre je nach Grössi vom Chind; es isch sehr liecht und mit Luftpneu. 😊
Mir hei s chline Puky LR M Plus gha und si super zfriede gsi drmit. Er hets lang gfahre und aschliessend mit 4 grad ufnes Pedale Velo gwächslet ohni problem 😃
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
488
Mini hät mit 1½ scho demit chöne umefshre und es hät Luftredli was mir ebe bi Puky gfehlt hät ... die sind erst ab 12 Zoll mit luftreife...
Und mer chan Bikestar au guet ufestelle und sie fahrt jetzt ba mit 3½ na damit umä wenns Trettvelo zahsträngend isch 😅
Es isch echt liecht und hät en Ständer (es git verschiedeni)
Lueg mal ob ichs na finde 👍
168
488
Es isch echt super
168
488
Wenns so eis nimmsch de ned eis wod chasch dreie ... die sind ned so gäbig 😅👍
168
488
168
488
Ich bin ebe ned so en Fan vom Pucky da das 10 Zoll nur Gummireife hät