BiGaia 🟡

Was hend ihr für erfahrige mit BiGaia gmacht ?

Kommentare

• Mi hets dünkt äs heb nid khoufä 🤷‍♀️
    Nia331
  • Häsch au flatulex probiert?
  • Mir hei beides probiert flatulex und BiGaia und es het mi nid dünkt dases gross gholfe het 😄
    Nia331
  • Ja, aber s'glichä gsi mit Flatulex.
  • Bi mir hät nur Virbucol ghulfe ... bi allem 😄 isch mis wundermittel gsi 😆 die andere 2i hani au gnoh aber hät nüt gnüzt.

De hät mer Osteopathin das geh ...

Oder ebe id Osteopathie... das hät minere sehr guet da, das würdi bim nägste Chind au sofort wider mache
    Tigerli88
  • Flatulex isch mini nr.1 gsi😂
  • Hender flatulex mit rücksprach mit dä kinderärztin geh oder eifach so?

• @KatrinR Mir hets d Hebamme denne empfohle bi mim erste Chind. Bim zweite hanis gar nümme gholt.
  • Wir haben 1 Flaschen Bigaia genommen, danach ging es deutlich besser 🤩. Es wurde uns von der Hebamme & Kinderärztin empfohlen. Flatulex ist eher für akute Blähungen. Man gibt es direkt vor dem Stillen . Das hatten wir auch 1 Fläschchen. Jetzt brauchen wir nichts mehr davon. Vielleicht hat es doch geholfen 🤔🤔. Beides kann man rezeptfrei in der Apotheke besorgen.
    Glöösnowangel
  • @Bell wie schnell isches gange bis fläsche BiGaia leer gsi isch?

enelaa94
  • Das hat schon länger gedauert, da man nur einige Tropfen pro Tag gibt. Es sollte wie eine Kur wirken. Darin sind gute Bakterien für den Darm enthalten, die man 1x anlegt.
  • Nur 1 tropfen? Mein Arzt meinte 5 tropfen am tag 😶🧐

• @AnDu88 ah okey, mir hät d'hebamme bigaia empfohle. Und bi flatulex hät sie gseit sölli kinderärztin froge, dos eh medikament isch
  • @snowangel Ja genau - 5 Tropfen pro Tag 🤩👍🏼
    snowangel
  • Super danke probiere ab hüt BiGaia hoffe ganz fescht dasses am chline ma hilft 🥰🙏 flatulex het nöd ghulfe ka 😓
  • Falls Bigaia nöd hilft ev das na probiere. Hans selber nöd usprobiert aber han scho oft ghört dass es mega hilft

3656f9f0-0f30-11ed-a28a-a7b2ae37391f.jpeg
  • Nehmen auch 5 tropfen pro tag als kur…
  • Bigaia bruchts nid, wenn öper stillt. Das isch nämli ir Muettermilch zu grnpge enthalte. Nur so als Info. Ich han das damals leider erscht erfahre, nochdem ich‘s kauft han.

• Ja das isch mir bewusst dass dMumi die Bakterie het vo BiGaia, aber ich denke es isch e unterstützig für de Darmflora fürs baby oder irre ich mich da? Min sohn isch dazue en Kaiserschnitt baby also het er da die Keime nöd mitbecho wie bimene normale Geburt..

Ich denke dazue, da würds en Arzt und Spital nöd empfehle das am Baby zgeh wenns nöd guet isch..

Han jetzt nonüt negativs über BiGaia ghört ussert es wirkt oder er wirkt ebe nöd...

Bitte korrigieret mich falls ich da falsch liege...🤔

Bell
  • Genau so hat man mir das auch im Spital und bei der Kinderärztin erklärt. 🤩
  • Bigaia isch keis klassischs Probiotikum wo eifach ‚gueti‘ Darmbakterie dinne hett, villmeh funktionierts im Körper als ‚Polizist‘ und Wegwiiser wo de guete Bakterie im Darm zeigt wo sie sich sölled asidle. Isch also e gueti Sach und hett gar nüt demit ztue ob mer stillt oder nöd, e natürlichi Geburt gha hett oder en KS… Nur zur Info😊
  • Mir hed das de Chinderarzt erklärt, nochdem ich ihm gseid han, dass mir Bigaia-Tropfe gno hend uf Arote vo de Hebamme.
  • Ich han das jetzt au übercho, wie hend ihr das eune Babys ge? Mini chli isch bald 7 Wuche und ich due sie voll stille. Uf en Löffel mit MUMilch und den is müüli?
  • Ich han bitz Mumi ufmene löffeli babylöffeli us gummi da 😁 ustriche und die 5 tröpfli ine tah.
  • Hesch gueti erfahrihe demot gmacht? Ich ha no Flatulex hesch das au scho probiert? Welles findsch besser?
  • Bei uns hat BiGaia geholfen ☺️ Was auch richtig gut hilft ist Fenchel-Anis-Kümmel Tee. Wenn man stillt selbst viel trinken oder mit ins Fläschchen mischen. Als ich das gemacht habe hatte sie keine Probleme mehr mit Bauchweh 😊
  • Aso ich find beides ned so guet eus het nur Viburcol ghulfe mit dem bini super z friede weder Flatex no bigaia het eus was bracht
  • Also flatulex und viburcul het leider überhaupt nöd ghulfe...
    BiGaia chani nonig wükli sege obs a dem lieht, es gaht ihm bitz besser aber ich lege ihn sehe viel tags über ufm buch zum pfüsele und da chunt echt viel Luft use..

Zireael
  • Ok schient wohl es usprobiere zii wie mit allem😄 Hoffe sehr das es de chline hilft. Mich würdet su die Zäpfli interessiereaber blib jetzt mal bim Bigaia. Flatulex het mir ebe scho immer guetghulfe, vorallem nachem KS
  • Was eus mit abstand am meischte ghulfe hett isch s‘fridababy windi gsi… zerscht hemmer büchli massiert mit Bäuchlein Öl vo Weleda Baby und nacher s‘windi agwändet, unglaublich wie vill luft da usecho isch 🤪
  • Ohh das hani au gsseh zum bstelle uf Galaxus..
    Muesch das nör mehrmals täglich mache fascht?
  • Ja also all zu hüfig söttischs nöd mache… meistens isch wenns agwändet hesch denn au na grad s‘grosse gschäft nachher mitcho. Mir hends eifach denn brucht wemers gfühl gha hend jetzt isch ganz schlimm und meistens grad nachem stille oder schoppe wos grad au vill luft schlucked. Bi eus isch hüfig am abig schlimm gsi und denn hemmers brucht.

Und ich han denn die Katheter amigs uskochet und mehrmals brucht…
  • Ahhh ebe has mer denkt... Und tür sinds ebe au no für 1x awende🧐
    enelaa94
  • Falls du stillsch mached Bigaia nöd würkli Sinn. Dis Baby kriegt die Darmbakterie scho über dini Milch, Macht eigendli nur bi Pumi Babys Sinn. ( Weissi vo minre Fründin wo im Kinderspital schafft )
  • @Sandy37 Wür das jetzt nöd so sege will Darmflora ja nanig usgrift isch unterschützt ja grad sBigaia. Ich han en KS gha, da chans oft problem geh bi de Darmflora. Au mit de Muettermilch muess de empfindlich Darm vo de Babys erst lerne umgah, MUMI unterstützt au die Darmflora das stimmt uf jedefall. Aber es seit eh i jedem Spital was anders🤣 Aber nützt nöd schadets nöd bim Bigaia🙂
  • @Zireael ufjwdefall schade diets sowieso nöd😆😊
    Zireael
  • Wir haben mit Vibrucol super Erfahrungen gemacht. Aber wie bereits erwähnt, jedes Baby reagiert anders auf die verschiedenen "Mittel" ist ja wie bei allen Menschen individuell 🦋🌸
    snowangelZireael
  • Sind die Kollike bi öpert vo eu länger gange als 3 mönet?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum