Chunt uf region druf ah aber wen lueg mal bäckereie um dich ume die sind meistens nid so tüür und hesh Qualität google bewerrtige aluege bi privat bini immer chli vorsichtig meistens gsends super us und de gschmack ish nix oder umgekehrt git aber au tolli usnahme
Ich ha da für min sohnzum Geburtstag en hüpfburg gmietet ka, sie hend en recht guete pris und finde die suppper!
Chasch ja su per whatsapp ihne ahschriebe und nahfrage.. 🍀💚 viel Glück!
@tna : Mir sind us dr Region BS/AG und ich denk das isch zu wit für dich wegm liefere.
priislich muesch scho mind. 200.- rechne für so viel lüt, zumal Bäckereie das meistens günstiger anbieten als privati. S Material wo si bruche & je nachdem wilsch no Deko etc das kostet mega viel
Aber wenn öper en günstige weiss lies ich gern mit
Also ich zahle für geburi immer 180-400 je nach persone ahzahl und ufwand vo de torte die letzti sind vom beck gsy eh grossi creme schnitte und eh schoki chuche für insgesamt 40p für 240fr chunt halt ebe stark uf grössi und ufwand druf ah weil wen me überleit im migros sie ja die chline schwarzwälder für so 10-15p au für 30fr wens mich nid tüscht
So i ha de Pris, CHF 5.-/ Person, plus ufwand, je nach Deko. Also die Tigertorte het 90. - chostet 15 Pers. plus Deko 15. -. Ihr döffet ihre jederzyt es bild vo de torte schicke und personezahl, sie seit euch gern unverbindlich was es choste wörd. Isch ganz e unkomplizierti 🤗
@Esperanza hallo Esperanza chasch du dech bitte bi de Anna Maria weg de Tortebstellig melde. S handy isch ihre klaut worde und sie het de Date meh😥 und het ebe no froge zu dinere bstellig.
200 bis 250€ finde ich aber auch vollkommen in Ordnung
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
71
Ich kenn es paar aber je nachdem isch es z wit weg.
75
430
383
383
383
860
Ich ha da für min sohnzum Geburtstag en hüpfburg gmietet ka, sie hend en recht guete pris und finde die suppper!
Chasch ja su per whatsapp ihne ahschriebe und nahfrage.. 🍀💚 viel Glück!
71
priislich muesch scho mind. 200.- rechne für so viel lüt, zumal Bäckereie das meistens günstiger anbieten als privati. S Material wo si bruche & je nachdem wilsch no Deko etc das kostet mega viel
Aber wenn öper en günstige weiss lies ich gern mit
71
75
75
430
860
110
71
Dr Priis würd mich au interessiere, falls es möchtisch säge.
75
75
71
Ich wird sie sicher mol kontaktieren.
75
75
71
76