Wer ghört vo eu zu de sogenannte Spätgebärende? De Begriff isch eifach so nervig 🙄 aber... d'Erfahrig isch für mich mit 36i ganz e anderi als mit 24i. Wie isch das bi eu? Mached ihr eu Sorge bezüglich de Risike oder nöd? Wirtz eues letschte Baby si, oder hetteder lieber früener agfange/witergmacht?
Kommentare
169
440
Trotzdem ja gwüssi Risiko dind erhöht aber für das wirsch sehr gnau Kontrolliert. Nipt test han zuesätlich au gmacht wege Angst us Trisomie 13+18. Bi dene Trisomie überlebt sKind nöd im Buch oder churz nach de Geburt stirbts. Isch aber sehr selte.
440
142
142
ja ich mach es au so, grad i de 10. wuche de NIPT, denn weiss ich grad was sach isch. ich fühl mich eigentlich au nöd "alt"... aber ich merk scho, dass ich mir meh sorge mach als no bim erste. eifach obs überhaupt nomal klappet? au denn genetisch und so? ich bin etz zum glück 2x grad im erste alauf schwanger worde (1xFG, jetzt bini 4+6 🤞🏻) also a dem sötz nöd schitere. aber hach 😅
1
i mim Umfeld sind aber (fast) alli ü 30i xi wos agfange händ chind becho, dänke das macht au no was us…
mis mami isch sehr jung xi wo sie min brüeder becho hät und drum jetzt erscht grad pensioniert worde, sie isch natürli mega fit, was mir gnüssed - ihres mami, alsi mini grossmuetter, hät sie mit 38i becho - steialt für damals, aber ich has nie empfunde, als hett ich e mega alts grossmami, sie isch fitter xi als teils grosseltere vo mine kolleginne.
440
55
Ha super geburt gha und en schöni ss.
Glaube mer esch so alt oder jung wies se körper zuelod
425
🤷♀️ esch wes esch ond s esch guet
142
142
mittlerwile bini inere unheimlich tolle beziehig und wetts nomal wüsse ☺️ fintz schad, dass es ersch etz witergaht, au will ich gern meh als no eis baby würd wele. han immer e grossi familie wele 🥹
16
142
142
...und etz musi bis am 30. auguscht warte uf de ersti US 😵💫 und bis am 20. september bis zum NIPT!
4
142
noch 12 mal schlafen 🤞🏻😄🗓
142
169
142
4
1
22
I ha denn nur dr Bluettest gmacht ka me nid und ha mir gar nie so gedanke gmacht, ha immer positiv dänkt
3
I hanen 9+2 gmacht und isch ohni Problem gange.
142
er isch i de 11. wuche gmacht worde und uffellig zruggcho. da es aber nur 4.2% (vo de mindestmengi 4%) fetali DNA drin gha hät, sintz nöd sicher gsi obs deswege filich falsch-positiv chönti si.
so isches denn au gsi, hanen wiederholt und denn isch alles guet gsi. aber stressig 😅
57
Für mich stimmts so wills vorher mit ere andere beziehig nöd gstumme hetti 😊
Ich ha kein nipt test gmacht, will screening mega guet usgseg het.
1 fg hani au gha vor mim erste chind.
Jetzt bini 19+0
241
Ich ha mir au Sorge gmacht gha weg de Gsundheit vom Baby. Doch nachem NiPt bini entspannter.
Ich denke das isch normal. Me macht sich ja immer sorge, egal ob mit 25 oder 35 Jahr.
425
I be soooo fescht verliebt i da chline chnöpfli ond es verriist mi schiir das es mis letschte sii werd.
Die Hormon❤️🙏
142
4
Mein Name ist Elma Softic und ich bin Reporterin beim Youtube-Reportageformat «SRF rec.». Für eine meiner Geschichten, suche ich Frauen, die in der 7.-10. SSW sind. Ich würde sie gerne bei einem ETT und NIPT begleiten.
In der Reportage thematisiere ich den NIPT und die häufige Folge eines auffälligen NIPT sind Fragen rund um den Schwangerschaftsabbruch. Damit ich Einblick bekomme, wie solche Tests aussehen und erfolgen, würde ich gerne mitkommen, filmen und dir dabei ein paar Fragen stellen. Das würde dazu dienen, dem Publikum Einblick in die Pränataldiagnostik geben.
Ihr könnt euch gerne bei dokonline@srf.ch oder direkt bei mir unter elma.softic@srf.ch oder unter +41 58 135 23 17.
Elma