Hallo zemme. Da ich s'erst mal Mami wird, hani kein Plan, wasi alles muess für d'Geburt mitneh.. es het viel Sitene im Internet, möcht aber nüt unnötits mitneh. Han gseh das die einte sogar Windle, Füechttüechli mitnehmet. Wird das nöd zur Verfüegit gstellt im Spital? hani mal so ghört
Kommentare
440
262
Für di bruchsch sicher finkä, trainerhose, äs wits tshirt ( villäch eis mit chnöpf vore zum stiuä ) je nach däm ä stiu bh ( i bi aber im spitau ohni bh wöhler gsi ) äs pischi, toilettäartiku, wet längi haar hesch haargumäli, ä labello ( i ha so trochnigi lippe übercho ) ds natel u ds ladäkabu u öpis ds schnousä😋 i wünsche dir ganz ä zfridnigi geburt wes de sowit isch
488
Ich ha aber de au alles mitgnoh damit ich mini Tochter ha chönä anmelden BZW registrieren ha chönä ... aber das chasch de au na spöter mache.
Und wasi au na mitgnoh ha isch es Rot badetuech für die chli ...und sie dert ihgwicklet.
778
Babykleider, Windle, Füechttüechli, Spucktüecher, Fiebermesser fürs Baby, Stillilage, Wuchebettbinde heimer zur freie Verfüegig im Spital gha.
D Sache füre Ustritt het mi Maa am ustrittstag (august) mitem Maxicosi zäme mitbrocht.
- langarmbody
- Hösli
- Söckli
- Mützli
- e dünni decki
- es nuscheli
145
1
was mier no debii gha hend bim 2. und 3te (will miers ebe bim erste vermisst hend) sind knabbersache für de maa währebd de geburt 😉 die erst isch soooo lang gange, dass er echt Hunger becho hed und ide nacht gids ja nid würkli esse im spital... hend denn blevita, schoggi, knabbersache... mitgno und de rest hani de gesse, wo de chlii da gsi isch 😜
1
4
1
33
425
chleider het s chend vom spital gha ond da zom heigoh het de papi deheime selber dörfe ussueche ond hets am heigohtag metem maxicosi metbrocht❤️
430
Für geburt es lockers kleid wo vlt au grad entsorge chash oder es langs tshirt
Unterhose muesh eig nid umbedingt mitnäh da ja die netzhösli bruche chash binde und pflege sache für baby bruchsh nid
Kleider für baby han ich immer mit gno und ha mis baby au 1x im tag umzoge 😅♥️
Shüsh eifach haarbürste zahnbürste es milds shampoo zahnpasta falls linse / brille bruch die sache halt
Jetzt im summer hani kei socke brucht aber ha glich 2paar debi kha es jäggli wen vlt am abe use möchtish und es comming home outfit ☺️
430