Kinderarzt/Hebamme

Hallo zemme
Bin i de 35ssw und sueche e Hebamme im Züri Oberland. Han bis eze sicher 20 absage becho.. het öpper en Tipp wo ich eini finde chönt? Und kennet ihr evtl en guete Kinderarzt Umgebig Uster, Wetzikon oder so?

Kommentare

• Evtl Hebammepraxis in Rapperswil afröge? Sie gönd ebe au in Kt. SZ soviels mer no isch bimer aber nüm sicher. 😅 aber frög doch mal ah. Sind es super team undhend uuu viel agebot. 😁
  • Z.t bütets es au im Spital a. Ich ha ca 30 a gschriebe und nache 3 zur Uswahl gha.. voll de Stress hani mer gmacht. Ha sogar i de Wuche 25 scho afa sueche😅. Erst nacher hani erfahre das USZ mir eini gsuecht hetti. Evtl bütets das i dim Spital den au a.
  • @Zireael ah isch das allgemein eso? in züri gitz nämmli genau 1! beleghebamme wo au im triemli d'geburt begleite würd. susch niemer! muss mer demfall amix direkt bim spital afröge? und die stelled eim denn öpper?
  • @Celeste Ich weiss es ebe nöd obs übersll so isch. Ich ha mer en mega Stress gmacht gha wegem sueche will im Juni all Betriebsferie gha hend oder id Summerferie hend welle😅 Nacher bim Amelde Formular und bim Gspräch hends gfrögt obi eini bruche. Hani au denkt das wär no guet wür mer das vorher wüsse. Mini Hebamme het mer den au Kinderarzt etc empfohle i minere Umgebig. Beleghebamme weissi nöd nir Wuchebettbetreeuig
  • @isa1 Flor Praxis in Uster
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum