I fragä nid für mi, aber geits öperem o ä so u cha mir tipps gä? Ds eijährige ching vo mire fründin zeigt sini liebi nid am eigätä mami u geit lieber zu aunä angere aus zu ihre. We si nä nachem schaffe geit ga abhole bi dä grosseutärä wott är nid zu ihre ufd arme u lächlät si o nid a oder so. Si het eifach ds truurige gfüu das si nid ä so ä gueti bindig zu ihm het u äs fruschtet sä sehr u macht sä truurig. I weiss nid was ihre sägä das si das besser cha erträgä. O dahei geit är lieber zum papi aus zu ihre
Kommentare
116
8
Es isch nie z spat, e bindig ufzbaue, falls es wüki a dem liit. Git au fachpersone zb emotionelli ersti hilf
266
Danke füre link i leitäs gärn witer
76
Und ich denk wenn s‘chind einem weniger brucht, isch es e chance zum e chli „pause“ ha vom chind. Denn wenn s‘chind dini ganzi ufmerksamkeit wett/brucht, isch das au sehr energieraubend!
860
Ha au oft ghört vieli hend am afang e person vo da familie wo sie (nöd am liebschte hend) sundern wie wend vo deri person ghulfe werde etc etc.. min Sohn het das au ka.. er het alles nuuur mit mir welle und nüt mitem partner... Mir hend eus beidi denn ahgfange mit dem thema zbeschäftige und am chline dra gwöhne dasses au Papi so guet chan wie mami.
De Arzt het eus empfohle ka, damit ich ebe au mal e "pause" han wills halt ebe wükli energieraubend isch, dassi mal usm hus gahn und de Partner mit eusem Sohn alleige lahn. Und das paarmal mache bis de sohn merkt, heyy papi chas ja au..
Es het rechr ghulfe, jetzt wet min Sohn vieles nur allei mitem papa mache und wet nöd dassi debi bin 😅.
Hofffe es hilft dineri kollegin..
266
116
266