erfahrungen Nutrilite

Hallo zusammen. Ich habe kürzlich meinen Stoffwechsel messen lassen. Ich wollte nun wissen ob jemand erfahrung mit den Produkten von Nutrilite hat? Evtl sogar während Ss und Stillzeit? Bin dankbar um jede Rückmeldung :)

Kommentare

• Hallo

Ich nehme auch nahrungsergänzung von nutrilite. Was möchtest du wissen?
  • Hallo @melanieF

Ich han ez mim double x ahgfange. Hesch du en veränderig gmerkt wos ahgfange hesch näh? Nimmsch immer eppis? Hesch erfahrig mit ss oder stillziit? Danke für dini rückmeldig
  • Ig nime div sache scho sit öppe 6 jahr.
    Omega 3,double x, calzium magnesium, mängiisch no zink u magnesium stick.
    Ha t fousüri gno bis öppe it mitti vor schwangerschaft u gägä ändi no meh eisen.

I ha sit ig chlin bi öppe 3 mau im jahr e manduentzündig gah aber si heisä ni wöuä usenä. Siti t vitamine nime hani öppe no au 2 jahr ei entzündig👌

Ig ha unger de geburt wägnem platztä gfäs 1 liter bluet verlohre u si hei extrem guet wäg mine eisen wärtä wöue luege. I ha aber ke zuesatz brucht wöu mini wärtä supper si gsi. I bi dankbar nimi t vitamine.
    Mini meinig isch ou das mer über z ässä ni gnue vitamine cheu ufnä ou wemer viu obst u gmües ässä. I chas nur jedem empfähle.

I weis ni wie du zu de vitamine chunsch aber wenn interässä hesch, chöimer ou gärn mau zämähocke und aluege was für di chönti passe.

Iz nimi no aues bis uft fousüri
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum