Wie ernährt ihr eure Babys wenn ihr unterwegs seid?

Hallo ihr liebe
Ich ha welle vo euch wüsse wie ihr das mached mitem ernähre vo eurne babys wenn ihr unterwägs sind? Was nähmed ihr alles mit oder uf was muess me achte?
Mini Tochter isch e friehgeburt gsi sie isch 4 mönet alt korrigiert aber erst 7 Wuche und akzeptiert mini brüst jez nüme.. ich bi zurzitt am abpumpe und ha chli öbbis im tiefkiehler als resärve. Wenni use gang versuechi si rächt satt zkriege damit ich 1-2 Stund erledigunge ka mache.. ich nimm au immer e fläsche no mit, die hebt aber au nur max e stund denn muessi alles wieder entsorge… aber was isch wenni mol länger wäg will/muess?!

Die wo stille isch klar, brust use und lets go 😂😶‍🌫️

Danke für euri hilf <3

Kommentare

• Aso wenn abpumpti muettermilch mitnimmsch de chasch si mit küehlelement transportiere, de hebts au länger und chasch bis zu 24h (bi 4-15 grad) so ufbewahre. Zum erwärme chasch e Termosfläsche mit heissem Wasser mitnäh, dass d Milch im wasserbad de chasch erwärme. Uftauti muettermilch chasch bis zu 2h bi zimmertemperatur ufbewahre. Früsch abpumpti Muettermilch chasch 4-6h bi zimmertemperatur ufbewahre.

meki_33
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum