Hallo zäme 🤗De Satz und no vieli meh vo dere Sorte find ich so hart demit umzgah wenn ich die gseit bechume. Vormiegend die älter Generation bringt die. Es tuet mir weh wenn sie dere Meinig sind dass es eusne Chind au so söll ergah wie ihne. Ich bin dänn amigs eifach sprachlos, dänn die chömed immer genau dänn wenn ich grad gar nöd uf so was igah chan.
Ghöred ihr amigs au so Sätz?
Wie gönd ihr demit um?
Was antwortet ihr?
Würd mich über en Ustusch freue 🙋♀️
Kommentare
778
Me darf au nid vergässe, es Chind „schaffet“ nie gäge üs Eltere sondern nur für sich sälber…das hilft mer sehr i schwierige Situation.
30
Danke!
Mir, wo sich mit dem Thema usernander setzed wüssed das eusi Chind nöd gege eus sind. Aber die älter Generation isch halt no i ihrem alte Muster verharet. Mini Eltere sind scho lang gstorbe. Ich verarbeite bis hüt no ihri brutal und herzlosi Erziehig und fröge mich; was ihne echt wiederfahre isch dass DAS das Beste gsi isch was sie händ chöne mache. Es isch scho truurig.
Aber mir chönds zum Glück besser mache.
30
669
ha denn meischtens gseit schön für di schön für dis chint aber ICH WILL NET…thema beende oder süscht gits e diskussion den sägi ich süscht mau was ich alles kake finde und unverantwortlich 🙄…!!
30
1
oder wenni richtig passiv aggressiv wott si: „het öpper nach dinere meinig gfrögt?“ 😂
425
30
„Wenn du blabla nöd machsch, bin ich truurig.“
Was söll das? Gaht so e Person au zum Chef und seit er/sie swg truurig wenns nöd meh Lohn git?
Was säged ihr zu dem?
1
30
Han das mim Maa gseit, hät dänn stress geh Dihei, isch für ihn halt au nöd eifach. Aber letscht mal hät er (endlich!) was gseit; sie sölls nöd persönlich neh.
Aber ich bin mir sicher dass es nonig verbie isch und sie das wieder säge wird. Was chan ich da säge ohni dass es grad puff git, will ich bin dänn amigs grad uf 180 obe. Und schlussendlich isch mini Schwiegermuetter au nur es verletzts Chind aber ich will nöd dass sie ihre Scheiss a mine Chind use laht.
1
4
778
30
440
4
De Blick isch unbezahlbar gsi!
8
30
Doch bin ich dann auch oft sprachlos wenn sie so Sachen raus haut wie; du bist ein Besen. Nur weil mein Kind nicht machen will was die Oma will. Sie ist 2Jahre alt! Und dann gört bei mir das Verständniss auf, dass es bei ihnen anders war.
142
genau das hani etz au grad wele schribe! haha sorry aber warum sind die alli so schräg druf... genau wäge dem. will mer gmeint hät es schadi ihne nöd. wer seitz ne? 😂
142
das isch wüki ganz schlimm ☹️ mini oma und mini mueter sind leider au so, es tut mer so leid. blib konsequent und stah (nur!) für dis chind ih! du wirsch dini schwiegermueter eh nöd chöne ändere, und danke wird sie es dir au nöd wenn sie mache lah würsch. was aber nachhaltig isch, isch dis chind wo merkt dass es vo dir beschützt wird und dass du iri bedürfnis ernst nimmsch. das isch eifach gold wert und wird sicher nöd ufgwoge vo pseudo-verletzte gfühl (es gaht nämmli nur ums güne und de grind duresetze) vo de schwiegermueter.
142
241
Was ihr hend es Familiebett? Oh de bringsch sKind nüme use. U für Paarziit isch das ja au nüd.
Ich: OMG du armi... Chönd ihr nur im Bett Sex ha?
😉
Es chind cha lerne düreschlafe. Du muesch eifach bla bla...
Ich: aha? Komisch bi mir hesches ja aber au nid gschaft. I schlafe hüt noni düre. Muess mind 1x ufs WC ir Nacht.
E chline Klapf het no niemerem gschadet.
Ich: hm... Dini Ussag bestätigt aber grad sGegeteil.