Es müend aber beid Strich glich stark si, den isch de Ovu positiv. Je nach stärki isch den de Eisprung paar Täg später. Cha jetzt sicher no es pasr Täg bi dir ga.
@Zireael Jah han mir au denkt gah das de vo ZT10 minimal stark esch aber bi mir unsicher gsieh weli mi halt ned wüki guet uskenn drum willi nüt verpasse😊
@Lili27 Wasi no wür beacht isch das es immer um die glich Ziit machsch de Morge Urin( ussert bi Clearblue ) chas biz verfälsche. Müssti aber i de Gebruchsawisig stah. Ich has wies Elefäntli Morge und Abig gmacht.
Wie @Zireael seit am beste Testet mer zwüsche 11.00 uhr und 20.00 uhr nie dä Morge Urin neh wel dä z fest konzentriert isch irgend wie 🙈und me seit au 2x am Tag Teste cha si das de mittag Test negativ isch und dä Obig Test scho Positiv 😁
@Zireael jahh genau han gester au gmeind bald platzt öpis🤣 aber zum glück hüt esch weder guet
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
440
440
155
626
440
440
174
626
155
Sehe bild
425