Hallo zusammen.
Ich brauche eure erfahrungen betreff schlaf. Unser Sohn 17. Monate schläft schlecht. Eig schon immer. Er schläft in seinem Bett ein wenn ich auch dort liege. Nach spätestens 2h weint er und schläft nur bei uns weiter. Ich bin schwanger und habe nicht die energie nachts ständig auf zu stehen. Deshalb bleibt er bei uns. Gibt gute und schlechte nächte. Er trinkt viel wasser nachts. Durchschlafen noch gar kein thema. Bin etwas ratlos. Löst sich das problem irgendwann von selbst? Wir er irgendwann in seinem Bett schlafen? Er ist ein eher sensibler und verschmuster. Ich hab ihn gerne bei mir eig. jedoch mach ich mir sorgen wie es laufen soll wenn er dann im dez ein geschwister bekommt....
Kommentare
778
Mi Gross isch au immer scho e sehr schlechte schlöfer gsi und het ersch mit 2,5 jöhrig duregschlofe, drfür schloft er jetz wiene Stei. Sini schwöster cha gränne näbe dra er wird nid wach 😂…er het i dere Zit denne au nur bi üs gschlofe (hend es bistellbett gha 70x140cm).. wo denn sini schwöster ufd Welt cho isch, isch er grad knapp 4i gsi und de het er au immerno bi üs gschlofe..mi sohn ganz rechts i sim biistellbett näbe mim maa und ig ha die chlini näbe mir gha im andere Bistellbett. Es het würklech super funktioniert die ersti zit und nach öbbe 6 mönet nach de Geburt ischer de i sis Zimmer go schlofe. Aber er brucht hüt no churzi begleitig zum ischlofe aber mi stört das nid ☺️ Die chlini isch jetz mittlerwile 2 und schloft au nid dure aber das muess si au nid.
Ig bi dr meinig, das wird de vo ganz allei cho, wenn si parat si. I gniesse die Zit wosi sich zu üs is Bett kuschle 🥰
Aber ebe, wenn me de drunder liidet und selber nid zu schlof chunnt, denne natürlich muessme scho handle und luege wasme cha mache.
Wie oft wird er denne wach, wenn er bi euch im Bett schloft?
409
0
33
79
Wir hatten eine eher nicht so shöne Geburt mit Einleiten & sie mussten sie kurz mitnehmen, sobald sie da war.. nun hatte ich anfangs Woche eine Sitzung bei der Kinesiologie & wir haben das Thema Schlaf, aber auch ein Teil der Geburt angeschaut. Jetzt sind wir gespannt wie es wirkt 😊 (kann 2 3 Nächte gehen, bis man was merkt..) diese Nacht war aber sho viel besser & sie hät von 20.25 bis 05.30 durchgeschlafen, dann habe ich sie noch zu uns ins Bett geholt, wo sie nochmals bis 08.00 geschlafen hat. Ev. hilft euch so eine Sitzung 😊😉😘
33
79
Ohje, dann hattet ihr aber auch action.. muss nicht sein, kann aber möglich sein das sich dein Sohn ev. alleine gefühlt hat, oder ihn sonst etwas beshäftigt. 🤷♀️
Ich melde mich gern in 1 2 wochen & gebe dir ein feedback (falls ich ed vergesse, darfst du mir gerne shreiben) 😊
425
33
75
33
114
114
33
114
Hoffe bi eu gahts besser mit schlafe.
33
79
Häsh du din termin sho gha? 😊 dörfsh en erfolg fiire? 😉