Hallo mitenand, ich ha e Frag a eu Da ich i 4 Wuche min 2. Bueb überchumme und mi zwüsche 2 Näme nöd cha entscheide und min Maa gseit hät (ihm gfallet beidi) frögi jetzt mal um d‘Meinig. Es wäri entweder Nelio oder Milo (englisch usgsproche)
find irgendwie beidi näme süess, verstahn also dass di nöd chasch entscheide😅. wie wärs wenn ihr abwartet bis er da isch, zum luege welle name ihm besser passt? eues gfühl wird eu denn bestimmt de „richtig“ name sege😊
wänns ebe würsch mylo schriibe? dànn ischs klar? bi nelio ghöred mir viel „wie? Nevio?“ münd dänn immer säge nei, mit „l“…mitlerwiile gahts aber und er seit sin name eh sälber..
Ha Mylo so ebe au scho so im Hinderchopf ka, aber was mir det dure Angst macht wenn er grösser isch dass d‘Chind in Mülo nennet (wells y meistens mit ü ussprichsch z.B. typisch), wenn‘s ihn nöd möget 🙈
Ich und min Schatz machet‘s jetzt eso, wenn er uf de Welt isch nehme mer de Name wo eus s‘Herz z‘erst seit, hoffentli natürli beid de glich 😍
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
669
425
33
28
1
169
1
1
262
17