Ich will dier da mit znoch trete, aber du bisch ES+9. Das isch nu sooo früeh. Ich würd bis ane NMT warte und mal en digitale Test mache. 😉 denn hesches grat eidütig.
Ich weiss, isch total eifach gseit. Isch das rätselrate nit nur unnötige stress?
@Miette Nei nei du keis problem dörfsch dini meinig üsere😊 weiss scho was du meinsch, chunt druf ah ob man sich e stress macht oder ned, Ha nur welle fröge wieso das eso esch, aber ich weiss scho das es zfrühe esch es hät mi eifach verwirrt🤣
Ich gsehns wie d‘Miette, aber ich weiss wie schlimm das warte uf NMT isch, kenne das selber us viiiiiiielne Hibbel-Zykle. Es+9 würd de test chum so starch azeige wie d‘Linie unde bim erste. Da würsch allerhöchstens en minime Schatte gseh. Ich han bi alllne 3 ss erst a ES+12 positiv testet, und das au nur mit knapp sichtbare Linie und Morgeurin. Vorher sind all test komplett wiis gsi
@Sonnenblümchen jah es esch wüki ned eifach zwarte bis MT chasch chum abwarte😊 bin selber überrast gsieh woni das mit morgeurin gmacht ha das de plötzlich azeigt aber ebe mal luege wies die täg esch bechume mini mens i 6täg
Also die vo Pinkline (de Pink) oder? isch en ultra sensitive Test:) wenn de Positiv isch ischer Positiv 😄de het bi mir nöd mal bim künstliche Hcg falsch azeigt🫶
also ich find die tests vo safe&easy grotteschlecht. woni bi clearblue scho e zweiti linie gha han isch de safe&easy immerno wiis gsi. die anderi marke wod erwähnt hesch kenni nöd aber gseht nachem gliche prinzi
Hi, hattest du aber vor den positiven tests sympome wie Übelkeit/Müdigkeit?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
155
der ist von heute mittag von pinklInk
531
Ich weiss, isch total eifach gseit. Isch das rätselrate nit nur unnötige stress?
155
531
Sobald me der test usenand baut ischer halt ungültig.
155
169
155
169
155
440
440
268
155
155
1
1