Papababy

bearbeitet 21. 10. 2022, 14:07 in Entwicklung und Erziehung
Hallo zusammen

Meine Tochter ist 8 Monate alt und seit etwa 2-3 Wochen sehr auf Papa fixiert. Seit sie 6 Monate alt ist, sind wir beide gleich oft für sie zuständig, vorher ich einiges mehr. Es geht um das Beruhigen und vor allem um das ins Bett bringen: bei mir auf dem Arm (schläft nur tragend ein) weint sie und streckt die Arme nach Papa aus, sucht ihn regelrecht. Bei ihm wird sie schnell ruhig und schläft ein. Im Bett muss dann trotzdem ich liegen und sie stillen, damit sie wirklich schlafen kann. In der Tendenz war das schon immer so, aber in den letzten Wochen viel mehr, so dass es für mich wirklich schwierig ist. Ansonsten ist sie bei mir sehr fröhlich, spielt, lacht mich an ect.

Die Situation macht mir sehr zu schaffen und ich zweifle dadurch stark an mir, an unserer Bindung, ehrlich gesagt an allem. Hat jemand einen Tipp, Zuspruch oder Erfahrungen, die er/sie mit mit mir teilen möchte?

Danke euch, eine traurige und unsichere Mama

Kommentare

• I verstoh dini Gfüehl aber probiee das ganze mol useme andere Blickwinkel zgseh, erfreu di dranne das üches Chind e Beziehig zum Papi het, das du au mol chasch Pause mache. Gniesses zgseh wie dis Chind freud het am Papi. Du bisch s Mami und das wird sich nid ändere, dir heit es inners Band wo unzerstörbar isch, du bisch ihres „Urvertraue“ zwifle nid a dir und dine Qualitäte ❤️

Bi üs isches so, dass de Papi konstant abglehnt worde isch vo üsem Grosse. Er het nüt dörfe, knuddle, küssli gä usw. nur sehr sehr selte. Er isch au nie zu ihm gange…Das isch sehr hart z gseh gsi und au für mi Maa natürlich. Bi üsere Tochter isches bitz besser, si isch eher no Papi-Chind, er darf bi ihre meh mache aber au dört, sobald ig usem Blickfeld bi oder si weiss i gange, fohts geschrei a 🙈
    Lilamama
  • Min bueb jetzt 2 ehalb jährig het nur allea mit mir Welle mache, ich han amigs nöd mal chöne allei ufs wc/ dusche, esse. Gar nüt.... Und er het vom partner überhaupt niix welle.. es isch echt anstrengend gsi.

Euse Kinderarzt het eus empfohle dass ich zbsp churz usm hus gahn wenn de Partner zbsp grad euse Sohn het welle bädele oder is Bett tue.. so dass er merkt, guet mami isch nöd da.. die einzig und die nächscht Bezugsperson isch Papa. Und so merkets au, hey Papa chan das ja genau so wie Mami. Und ich muess echt sege das het so guuuet klappt...! Ich ha viel meh chöne afange allei mache oder jetzt mich ufs neue baby konzentriere und de Partner hilft mer mitem Grosse...

Mir hend jetzt grad müeh aber will er 100% imene schub dine isch. Da weisst er nöd so recht wer ihn jetzt is Bett söll tue..

Aber das gahts scho verbii 🥰

Also ich empfehls dir vo Herze dass din Partner zbsp usm Hus gaht (au wenn nur vor de hustür isch) eifach damit dini chli gseht, doch mami macht das ja au ganz toll..

Gisch ihre aber au chli ziit bis sie sich wieder dra gwöhnt dass du das ebe au chasch...

Es chunt guuet 🥰❤️🙏 viiiel erfolg, hoffe es chan eu au so helfe..
    Lilamama
  • Hallo @Lilamama
    Ich kenne das sehr gut.
    Phasenweise durfte ich bei unserer Tochter nichts machen und nur Papa war gefragt. Das hat mich dann auch sehr traurig gemacht und stark verunsichert. Inzwischen weiss ich, dass es solche Phasen gibt, aber auch solche in denen sie mich mehr braucht als Papa.
    Ich bin mir sicher, dass das bei euch nichts mit einer schlechten Bindung zu tun hat. Aus meiner Sicht spricht das eher für eine gute Bindung. Denn sie weiss, sie kann auch mal nicht auf dich fixiert sein und du bist trotzdem für sie da, wenn sie dich braucht.
    Vielleicht geniesst sie vor dem schlafen einfach nochmal Papa, da sie weiss, dass sie bei dir während dem Stillen noch kuscheln kann.
    LilamamaGlöö
  • Ich danke euch für eure Antworten, das macht Mut. Vor allem zu hören, @Würmli2, dass es auch Mamas gibt, die das kennen. Ich habe stark den glaubenssatz verinnerlicht, dass ich als Mutter automatisch in allen Belangen und immer die Nr.1 sein muss, weshalb ich mich unzulänglich und verunsichert fühle. Und klar macht sie es nicht extra, aber es verletzt halt trotzdem..
    Einen Vorteil davon habe ich leider nicht, da es mich verletzt und verunsichert und ich ja dann trotzdem mit hinliegen muss, bis sie tief schläft😅
  • Nachtrag: ich geniesse es aber auch, mit ihr zu liegen, auch wenn es jeweils kürzer sein dürfte😉
  • ich weiss nit, ob das dir zueseit, aber cha dir die australischi buschblüete "Bottlebrush" empfähle, sie förderet oder stärkt d'muetter-kind beziehig.
    am beste gliechzittig für dich und sie;) falls du dinnere chliene d'tröpfli nit möchtisch gäh wäggem alkohol, chammes au guet uffs köpfli oder uffs härzli tue;-)
    s'pendant für d'papis und kinder wär übrigens "Red Helmet Orchid"..
    Lilamama
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum