Hoi Zäme
Min Sohn 2Jahr 3 Mönet isch eigentli e völlig z fridbes energiebündel, nur er isst eifach nöd gern 😅
Zmorge isch nöd so es problem meischtens, zmittag isst er je nach lust und luune und bim Znacht das selbe... ich mach für ihn sogar eigentli immer öppis woni weiss daa ers gern het, will so öppis neus probiere vo dem wo mir au ässet find er nöd cool...
Frücht zum zvieri usw.. das isst er au wieder alles super..
Wie bringt mer s chind ächli nächer as ässe? Es iach übrigens scho immer es thema gsi, nöd erst neu so..
Kennt öpper das au und ab wenn hets besseret?
Mich störts eigentli nöd so, s problem isch halt denn au meh, vorallem wenner nur wenig znacht isst, das er au nöd mega guet schlaft denn...
Shoppe nützet nüt, hetter sich mit 11 Mönet abgwöhnt und niemeh eine welle... 😅
Kommentare
33
4
57
Luut kinderarzt isch bi üs au sus alles i.o. und er isch wüki es mega enrgiebündel aber ebe... mer senkt doch immer: cgum iss doch mal chinnd 😅🤣
57
4
33
169
aber ich weiss es isch als Mami schwierig zum das eifach akzeptiere, verstahn dich voll ♥️
57
778
Sini Schwöster isch 4 Jahr jünger und verschlingt praktisch meh als s Dopplete vo ihm…dr ganz Tag ghöri nur „Mami ig ha hunger“ vo däm Momänt a wosi am morge d Auge ufmacht 😂 das isch würklech s aller erste wosi zu mir seit 😂 es isch ächt asträngend die ganz Zit ässe parat zha und vorallem weiss si de glich nid was si wott und steit vorem küehlschrank bis si de sich ändlich entschiede het 🙈
Eh ja, i kenne beidi Sitene und cha säge es isch beides uf sini Art und Wiis asträngend.
Aber d Chinder näme sich das wosi bruche und i verloh mi uf mis Buchgfüehl ❤️
57
Als mami denkt mer oft das mer doch villicht öppis falsch macht 🤷♀️
4
5
Das heisst z.b em 8ti z früähstuck em 12i Zmittag und 6i z nacht.
Rein biologisch her z dümmste was meh chan mache, will z baby im buch glernt het, denn z ässe wenns hunger het. Der natürlich instikt bhalte einige chinder bii und ässe eifach denn wenns ihne paast. chan guet mögli si, das euri chinder zu de gruppe khöre, was eigentli sehr postiv isch. Si oft chinder wo schlank blibe und extremi leistige hervorbringe
aber cha natürlich au x anderi Gründ hä🤷🏼♀️ beobachte und au em chind mal über en lengeri ziit chance gäh sis ess verhalte usläne würdi säge
aber klärets doch au mal bime arzt ab
57
Ich denke eifach au i dem alter i dem moment liget au eifach d intresse vo de chline bi anderne sache und si gsehnd im esse kei wichtigkeit..
So wie ich gseh ha hends die meiste ja scho ärztlich abkläre lah 🤷♀️😊
0
dh gits am morge wenn si sage si möchte zmorge ihr jogurt & biz saft… denn „snacks“ dr ganz dag denn wenn si sage si bruche was (zb div. frücht, weggli, salzstängeli, crackers, mol es guetzli odr was au immer)
und am obe koch ich denn richtig und mir ässe alli zämme mit mim maa wo denn vom schaffe heichunnt znacht. so ässe si meischtens super znacht ☺️an däg wo mr zb unterwägs sin mit anderne und si irgendwo uswärts was „warms zmittag“ hän ässe si sehr wenig vo däm warme und zobe denn au nomol wenig vom znacht…
si bruches glaub eifach nid zweimol…
und solang si noni „fixi zyte“ wägem schuelsystem hän lön mir das so… passt für uns eifach am beschte.