Ig ha zwei KS gha, Chind 1 isch sehr unruhig gsi, het oft brüelet, schlächt chönne ade Brust trinke und het seehr vill körperkontakt brucht, ablegge isch nid gange au ide Nacht het er nur uf mir chönne schlofe.
Chind 2 isch s pure gägeteil gsi, sehr es ruhigs und zfriednigs Baby wo vo Geburt a super trunke und immer 4h am stück pfuuset het. Ha si au guet chönne anelegge und si het sich selber beschäftigt.
Aso würdi behaupte dases nid unbedingt öbbis mit de Art vor Geburt ztue het. Chunnt au chli druf a wied Schwangerschaft und Geburt abgloffe isch und au um alli andere Umständ.
Ich schliess mich da der @AnDu88 a (@AnDu88 du bringsches eifach immer ufe punkt 😊). Han au zwei chind per KS gebore & beid chind si total entspannt & zfriede. Abgesehen vo de buchchrämpfli wo beid gha heind, si sie sehr ruehigi babys (gsi). Cha also nit bestätige, dass durch de KS zbaby unruehiger isch als bider vaginal Geburt.
Mini chlii isch au e ruhigi und perKS gebore😄
aber chönt mer vorstelle das wenn für dich de KS e Belastig isch und du nacher gstresst/ traumatisiert bisch das es Baby das gspührt und den au unruhiger isch.
Also miis spontan geborene chind isch alles anderi als ruhig. Es energiibündel, ständig uf trab und en schlächte schläfer. Glaub meh charakter sach statt en frag fudr geburtsart🙈
Würi au nöd unterschriebe. Ich han zwei Mal e spontan Geburt gha. Ersti Geburt sehr guet gsi und nacher es High need Baby. Zweiti Geburt seehr schnell mit churze Apassigsschwierigkeite und es dütlich entspannters Chindli😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
778
Chind 2 isch s pure gägeteil gsi, sehr es ruhigs und zfriednigs Baby wo vo Geburt a super trunke und immer 4h am stück pfuuset het. Ha si au guet chönne anelegge und si het sich selber beschäftigt.
Aso würdi behaupte dases nid unbedingt öbbis mit de Art vor Geburt ztue het. Chunnt au chli druf a wied Schwangerschaft und Geburt abgloffe isch und au um alli andere Umständ.
531
860
Bi mir au wie bi de @AnDu88
1
440
aber chönt mer vorstelle das wenn für dich de KS e Belastig isch und du nacher gstresst/ traumatisiert bisch das es Baby das gspührt und den au unruhiger isch.
33
240
0
168