Ich ha en wunderschöne 5 Monet alte Sohn. 😊Bald gahni wieder zrugg id Arbetswelt und ha scho biz Angscht devor nüme 24 Stund mit mim Sohn zsi. 🥺 Wem isches au eso gange und wie hets klappt mitem Wiederistig id Arbet? Wieviel schaffed ier mit Chind? Ich ha mir 80% vorgno…
Kommentare
425
778
Ig bi beidne Chinder 6 Mönet dehei blibe und denne mit 40% wieder igstiege.
333
211
1
9
32
Ich ha mi für 80% entschiede will ich e Füehrigsposition ha und das halt schwierig isch mit weniger Stelleprozent. Ehrlich gseid isch mir das aber gar nüm wichtig sit ich min Goldschatz ha. Ich wür uf alles mögliche für ihn verzichte 🥰Ich luege jetzt mal wies lauft. Wenni mi mit de Situation unwohl fühle wirdi uf 60% reduziere.
32
57
Ich lieb mis chind kei frag aber ab umd zue paar stund abstand, düend beidne ganz guet und deswege gahni uuh gern go schaffe 😊
Bi etzt wieser schwanger und wirde denn waschinli wieder 5-6Monet pause mache und mich aber denn au wieder freue zum go schaffe 😊
5
Finde au, dass d chind bald ind schuel göh und den isch 80% wenn meh flexibel schafft au nüm so vil. und für die paar jahr d ganz karriere uf z spiel setze isch immer d ander frag.
ich han z glück und chan nah der SSW au mit 60% zrüg aber probiers doch mal us wechsle chasch ja immer und oft isch gad dr afang schwer 🌺 🍀
32