Was findeder würkli hilfrich?
Federwiege?
Babynestli?
Stubewage?
Oder chamer sbaby ned eifach im eigene bett im eigne zimmer lah tagesschlaf mache?
Was findemer muess umbedingt gsi u hät eu erliechterig geh?
Ich han es Bistellbettli wo 90x50cm isch mit Redli dranne. So chanis au als Stubewage neh und sie chan bis 9+Mönet i dem Bettli pfuuse.Ei Siite vom Bett cha merganz ufe und abe la.
Ichha weder es Nästli no sustöbbis drüber drunder oder drumume. Wil mir im Spital vo dem abgrate worde isch weg de Luftzirkulation.
Ja mer chas eifach au i sim Bettlischlafe la, ich persöndlich ha so nöd chöne schlafe. Ha mi wöhler/sicherer gfühlt wen sie i ihrem Bistellbettli gsi isch.
Mier hei bim Erste nur es Babybettli 120x60cm in üsem schlafzimmer gha (platzgründ). Isch tip top gange. We er 5 mt. Alt isch gsi, hei mier nu en Laufgitter zue ta (wegem hund). Da heder denn immer sini Mittagsschläfli gmacht (läbe uf 2 stock & ha de nu keis Babyphone gha).
Jetzt bim Zweite hani es Babybaybettli uf Rolle wohni im Hus chan verschiebe. Findi also sehr praktisch. Z Laufgitter isch im Wohnzimmer (schutz vor Hund & grossem Brueder 😉). Die chlini (3 mt.) macht aber ehrli gseit ihre tagschläfli nur ihr Tragi oder ihr Federwiegi.
Ja für de Tag hemmer sie amigs au i euses Bett da und es Stillküssi um sie, eifach nur bis zu de Hüfte und den mit em Babycam beobachtet .
Aber eusi pfuust au überall🤪 wo sie ganz chlii gsi isch hani sie amigs i de Wanne vom Kinderwage schlafe la. Die hani abmontiert und id Stube gstellt. De vo AbC het mega viel Lüfrigsschlitz.
@Zireael Genau das mim chinderwage hei mit bim 1. au immer gmacht 😂. Er het eifach uberall gschlafe, wener no chli isch gsi.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
440
Ichha weder es Nästli no sustöbbis drüber drunder oder drumume. Wil mir im Spital vo dem abgrate worde isch weg de Luftzirkulation.
Ja mer chas eifach au i sim Bettlischlafe la, ich persöndlich ha so nöd chöne schlafe. Ha mi wöhler/sicherer gfühlt wen sie i ihrem Bistellbettli gsi isch.
240
Aber so für de tag gaht doch au eignigs bett? Odrr muess so en stubewage oder laufgitter umbedingt si?
531
Jetzt bim Zweite hani es Babybaybettli uf Rolle wohni im Hus chan verschiebe. Findi also sehr praktisch. Z Laufgitter isch im Wohnzimmer (schutz vor Hund & grossem Brueder 😉). Die chlini (3 mt.) macht aber ehrli gseit ihre tagschläfli nur ihr Tragi oder ihr Federwiegi.
440
Aber eusi pfuust au überall🤪 wo sie ganz chlii gsi isch hani sie amigs i de Wanne vom Kinderwage schlafe la. Die hani abmontiert und id Stube gstellt. De vo AbC het mega viel Lüfrigsschlitz.
531