Mich würs interessiere wer alles en plante Kaiserschnitt ka het und was d erfahrig gsi isch. Ich ha mich für de KS entschiede und bereus gar nöt. Es isch alles beschtens gloffe und würs jederzit wieder eso mache. Mini Fraueärztin het mir au gseid wenn sie ehrlich isch seg das effektiv dä sicherschti Weg fürs Baby und Muetter, aber das dörfi mer halt nöt lut sege. A dere stell bitte nöt falsch verstah ich finds au völlig ok und guet wemer e natürlichi Geburt het aber finde jedi Frau muss und söll sich selber dörfe entscheide was sie will.
Kommentare
168
240
Bin gspannt druff und finds grad guet positivs dazue zghöre:)
440
32
32
440
669
426
860
En Notkaiserschnitt wird sowit ich weiss bi vollnarkose gmacht wenn smami oder schind in gfahr isch oder vorzeitigi plazentalösig... Das hani zum glück eso nöd erlebt.
Wetsch es denn gern plane?
51
Klar mues jede selber wösse waser wet mache,-
aber fendes no wechtig das ehr scho au wössed das Kaiserschnitt ned eifach emmer nome guet usechont. be eus het de chli zb während em kaiserschnitt fruchwasser ihgschnuufet und het de of neonatologie müesse und da cha öfter be kaiserschnitt wie be normaler gebort passiere,welsi wie z schnell ad loft chömed und de z schnell afönd schnufe-iwot niemertem angst mache-aber fende mer set scho au de teil erwähne..
440
51
das glaubi dases eher secher esch-es het mi npme donkt es esch sehr positiv und easy dröber gschrebe worde und i fend mer set halt beid aspekt erwähne darom hani mini erfahrig no dri gschrebe:)
440
51