Blutung nach Geburt

Hallo zemme.
Ich weiss keis schöns Thema aber wür gern mal wüsse wies bi eu gloffe isch.
Han 6 Wuche Bluetige gha. 1 Wuche Pause. Und 1 wuche druf hani wieder Bluetige gha( han sgfühl das isch mini Periode gsi. denn wieder 5 täg nix. Und jetzt hani wieder Bluetige? Isch das normal oder sölli lieber mal zum Frauenarzt?

Kommentare

• Ich wür definitiv mal zum frauenarzt. also 6 wuche nach de geburt sött mer sowieso gah zum luege ob alles ok isch. es chan guet sii dass du dini periode übercho hesch, und jedi frau isch anderst (mini bluetige hend nur 2 wuche duuret) aber so viel bluetige zha tönt chli komisch!
    enelaa94
  • 🤔 finds au komisch würds mau go zeige definitiv. i ha 3w bluetige gha
    enelaa94
  • @benuim Ja bin gsi ide Kontrolle. Sie het gmeint alles super
  • Ich han 6 Wuche, Wuchefluss gha den 3 Wuche später nomal es isch mini Periode gsi. Den nacher isches chli länger gange bis Periode wieder cho isch. Trotz Stille . Es sind dHormon wo langsam abfallet und bluetig schmierbluetige uslösed. Isch kontrolle bim FA i.o 6Wuche nach de Geburt? Zeige würis aber trotzdem.
    enelaa94
  • Bluetige sind bi.mir au en risee chaos gsi.. 3 wuche blüetet, denn gan weg, 1 wuche spöter nomal 2 wuche bluetige ganz tag starkinahwehe und schmerze bim sitze. Ärztin het gseit isch alles guet. Denn ische wwg gange denn wieder 1,5 wuche blüetet denn hets ufghört.

Aber wenn unsicher bisch würi au nomal zum Arzt.
    enelaa94
  • Bi mier sehr ähnlich wie bi @snowangel. Han au immer wieder bluetige gha bis 10 woche nach der geburt. Min FA het gmeint alles was use muess, muess use 😉. Sig alles normal, wes nit ubermässig (stercher als Mens) vil bluet sig.
    enelaa94
  • @snowangel oke denn bini beruhigt wenns bi die au so gsi isch. Sie het ebe no gseit gha fäde sind immer no am ussegheie.Han halt recht schlimmi geburtsverletzige gha . Wahrschinli sind das fäde mit Bluet kei ahnig.Aber müehsam das so lang gaht🙈Irgendwann isch mer froh nüme zblüete..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum